116 CIC si tehnica ciresului


 

     Intre tarani circula o expresie:"te ascunzi dupa ciresi!",recunosc nu am inteles sensul ei pana nu am incercat sa obtin o informatie de la C.I.C. Cu toate ca am insistat am primit raspunsuri evazive si mi-am dat seama de justetea expresiei dupa ciresi nu te poti ascunde ca-ti ramine fundul descoperit.Ca sa fiu inteles redau mai jos incercarea de dialog:

Cererea de informatii nr:2067
     Subiectul cererii:Intrebare ptr.domna Donosa Adina Legea nr. 233/2002 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor care prevede la "Art. 6. (1) Autoritatile si institutiile publice prevazute la art. 2 sunt obligate sa isi organizeze un compartiment distinct pentru relatii cu publicul, incadrat cu personalul necesar, care va avea pregatirea corespunzatoare si care va primi, va inregistra si se va ingriji de rezolvarea petitiilor." are vreo legatura cu Centrul de Informatii pentru Cetateni sau este vorba de alt compartiment?
Data: 07-08-2007 10:49:13 Raspuns: Stimate Domnule Popescu-Colbasi, Centrul de Informatii pentru Cetateni, serviciu constituit conform legii, are, ca principale atributii, printre altele, managementul primar al documentelor [inregistrarea si remiterea acestora catre departamentele de specialitate din Primarie], informarea brasovenilor in ceea ce priveste actele necesare pentru inregistrarea cererilor, memoriilor, etc. dar si expedierea raspunsurilor formulate de catre institutie, prin departamentele de specialitate. Uzual, dat fiind complexitatea problemelor, raspunsurile de specialitate sunt formulate si redactate de catre directiile, birourile ori serviciile de specialitate, cum ar fi: pentru urbanism Directia Arhitect Sef si serviciile subordonate; pentru probleme de patrimoniu Directia Patrimoniu si serviciile din subordine. In ceea ce priveste problemele juridice, inclusiv problematica asociatiilor de proprietari, raspunsurile sunt asigurate de Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari din cadrul Directiei Juridica si de Administratie Publica Locala.


Cererea de informatii nr:2075
     Subiectul cererii: urmare la cererea de informatii nr.2067
Detalii: Fiind greu de cap din mama se pare ca nu pot sa ma exprim asa ca reformulez intrebarea in trei variante:
1. Centrul de Informatii pentru Cetateni are o legatura cu compartiment distinct pentru relatii cu publicul prevazut in Legea nr. 233/2002
2. cind scrieti:Centrul de Informatii pentru Cetateni, serviciu constituit conform legii la care lege faceti trimitere? .
3. la primaria Brasov se aplica Legea nr. 233/2002 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor care la Art 6 prevede la Art. 6. (1) Autoritatile si institutiile publice prevazute la art. 2 sunt obligate sa organizeze un compartiment distinct pentru relatii cu publicul, care sa primeasca, sa inregistreze, sa se ingrijeasca de rezolvarea petitiilor si sa expedieze raspunsurile catre petitionari. Daca nu am fost inteles nici acuma revin cu precizari
Data: 13-08-2007 08:14:11 Raspuns: Stimate Domnule Dan PopescuColibasi, Centrul de Informatii pentru Cetateni este un compartiment pentru relatii cu publicul, in specificatiile legii invocate de dvs., coroborat cu observatiile anterioare, in raspunsul formulat la cererea dvs. de informatii cu nr. 2067-2007.


Cererea de informatii nr:2090
Subiectul cererii: revenire la 2067 si 2075
     Intrebare:"Centrul de Informatii pentru Cetateni" conform carei legi este infiintat? Raspuns1-conform legii xxx art.yyy Raspuns2-se fac cercetari urmeaza sa va informam!
Data: 16-08-2007 10:12:06 Raspuns: Stimate Domnule Popescu Colibasi, Centrul de Informatii pentru Cetateni CIC a fost infiintat inca din 1998, prin vointa legislativului local. La data de 28 decembrie 1998 Consiliul Local Brasov a adoptat Hotararea de Consiliu Local nr. 319, act ce sta la baza constituirii CIC, la acea ora unul dintre primele departamente de acest tip din Romania. Extras: Art. 1 Se aproba infiintarea Centrul de Informatii pentru Cetateni (CIC) in cadrul Serviciului Relatii cu Publicul. Centrul va functiona in spatiul si cu personalul aprobat prin organigrama, pentru Serviciul de Relatii cu Publicul. Raspunsurile pentru intrebarile postate pe portalul municipal [www.brasovcity.ro] sunt redactate de catre echipa Centrului de Informatii pentru Cetateni, conform procedurilor interne in vigoare.

Cererea de informatii nr:2091
     Subiectul cererii: revenire la 2067,2075 si 2090
Detalii: Intrebare:la primaria Brasov exista compartiment distinct pentru relatii cu publicul prevazut in Legea nr. 233/2002 indeplinind atributiunile prevazute la art.6 al.1 Raspuns 1-camera xxx sef yyy telefon zzz Raspuns2-se fac cercetari urmeaza sa va informam!
Data: 16-08-2007 10:12:15 Raspuns: Stimate Domnule Popescu Colibasi, Centrul de Informatii pentru Cetateni CIC a fost infiintat inca din 1998, prin vointa legislativului local. La data de 28 decembrie 1998 Consiliul Local Brasov a adoptat Hotararea de Consiliu Local nr. 319, act ce sta la baza constituirii CIC, la acea ora unul dintre primele departamente de acest tip din Romania. [Extras: `Art. 1 Se aproba infiintarea Centrul de Informatii pentru Cetateni (CIC) in cadrul Serviciului Relatii cu Publicul. Centrul va functiona in spatiul si cu personalul aprobat prin organigrama, pentru Serviciul de Relatii cu Publicul.`] Raspunsurile pentru intrebarile postate pe portalul municipal [www.brasovcity.ro] sunt redactate de catre echipa Centrului de Informatii pentru Cetateni, conform procedurilor interne in vigoare.

Cererea de informatii nr:2105
     Subiectul cererii: revenire la 2067, 2075 , 2090 si 2091
Detalii: "Stimata" echipa a Centrului de Informatii pentru Cetateni nu s-a raspuns la urmatoarea intrebare: la primaria Brasov exista "compartiment distinct pentru relatii cu publicul" prevazut in Legea nr. 233/2002 indeplinind atributiunile prevazute la art.6 al.1 ?? Rog raspunsul sa fie clar si la obiect fara "beletristica" si "promo"? Doresc in baza acestei legi sa depun o petitie si nu stiu unde. "Stimatul" domn Popescu Colibasi
Data: 22-08-2007 09:33:09 Raspuns: Stimate Domnule Popescu Colibasi, Raspunsul la intrebarile dv. este: 1-Da, Centrul de Informatii pentru CetateniCIC; 2la CIC, Primaria Brasov, 500007-Eroilor 8, cam. 1-parter; program zilnic: 8.00-12.30; 13.30-17.00.

Cererea de informatii nr:2125
     Subiectul cererii:revenire la 2105
Detalii: Nu doresc informatii doresc sa fac o petitie. La "compartiment distinct pentru relatii cu publicul" conform L. nr. 233/2002 functionarul are obligatii suplimentare fata de petitia mea fata de functionarul de la C.I.C care are in fisa postului (preluare si inregistrare acte).Reformulez intrebarile: 1.- in organigrama primariei este prevazut un "compartiment distinct pentru relatii cu publicul" conform L. nr. 233/2002 ? 2.-din data de 07-08-2007 C.I.C. a aflat in mod "oficial" de la mine de existenta L. nr. 233/2002,au trecut numai 5 ani de cind trebuia sa fie aplicata cind gasesc atributiunile trecute la un functionar?
Data: 05-09-2007 15:21:47 Raspuns: Stimate Domnule Popescu-Colibasi, Actele normative in vigoare sunt cunoscute si implementate (conform atributiilor administratiei locale) de catre municipalitate inca de la publicarea lor in Monitorul Oficial, respectiv: a.LEGEA nr. 233 din 23 aprilie 2002pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor EMITENT: PARLAMENTUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 296 din 30 aprilie 2002 si b.ORDONANTA nr. 27 din 30 ianuarie 2002privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor EMITENT: GUVERNUL PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 84 din 1 februarie 2002.

Cererea de informatii nr:2183
           Subiectul cererii:rog precizari la cererea 2105
Detalii: Rog rugati pe doamna Adina Donosa sa citeasca materialele de mai jos:    Miriapodul CIC       P.S.la miriapodul CIC       final de CIC    ca rezulta ca L 233/2002 a fost implementata prin "implozie" si frineaza explicatii pe care trebuia sa le primesc din 7 mai 2007 ca urmare a cererii nr.34885
Data: 18-09-2007 11:10:37 Raspuns: Stimate Domnule PopescuColibasi, Raspunsul cererii dvs. inregistrata la Primaria Brasov cu nr. 34885-2007 a fost trimis prin posta, pe adresa de corespondenta, in data de 21 mai a.c. [nr. adresa raspuns: 38450-2007].


     Ce am priceput eu din raspunsul 38450 se vede in    Dilema mustei    si ca sa nu fie dubii ca nu aveam ce sa pricep altceva se poate verifica citind   raspuns38454   original.

     In concluzie din 07-08-2007 am pus de sapte ori in diverse variante intrebarea :"la primaria Brasov exista compartiment distinct pentru relatii cu publicul" prevazut in Legea nr. 233/2002 indeplinind atributiunile prevazute la art.6 al.1 ? " si nici acuma in 13-10-2007 nu m-am lamurit asa ca satul de "vocalize" trec la varianta cu reclamatia   dupa cires   care sintetizeaza problema astfel:
      Fac acest demers in baza ORD. nr.27 din 30 ianuarie 2002 art.2 si solicit conform art.4 sa dispuneti: ” masuri de cercetare si analiza detaliata a tuturor aspectelor sesizate.” Am incercat de sapte ori prin cererile de informatii nr. 2067, 2075, 2090 2091, 2105, 2125 si 2183 /2007 sa obtin o informatie si in permanenta am primit raspunsuri evazive care nu raspund la intrebare. Motiv pentru care reclam aceasta situatie si solicit un raspuns clar la urmatoarele intrebari:
1. la primaria Brasov exista compartiment distinct pentru relatii cu publicul prevazut in Legea nr. 233/2002 indeplinind atributiunile prevazute la art.6 al.1 ?
2. la primaria Brasov exista functionari incadrati la compartiment distinct pentru relatii cu publicul care sa aiba trecut in fisa postului urmatoarele:
Art. 6.(1) sa se Ingrijeasca de rezolvarea petitiilor
Art. 6.(3)este obligat sa urmareasca solutionarea
Art. 13. In raspuns se va indica, In mod obligatoriu, temeiul legal al solutiei adoptate
      Tinind cont ca in raspunsul nr 2125 05-09-2007 se sustine ca :” Actele normative in vigoare sunt cunoscute si implementate de catre municipalitate inca de la publicarea lor in Monitorul Oficial “, doresc sa vad Hotararea Consiliului Local Brasov, act ce sta la baza constituirii unui "compartiment distinct pentru relatii cu publicul" obligatie care rezida din OG nr.27 / 30 01 2002 Art. 6.(1) Autoritatile si institutiile publice prevazute la art. 2 sunt obligate sa organizeze un compartiment distinct pentru relatii cu publicul.
      Cum este posibil ca “implemetarea” sa fi fost facuta pe organigrama “la razboi” a primariei pana se lamureste situatia solicit ca prin delegare de competenta un functionar de la C.I.C. sa preia atributiunile enumerate de mine la punctul doi si sa se comporte ca atare. Motivul este simplu la ora actuala functionarii C.I.C. au regim de “cantonier” asistind la “defilarea” cererilor “la termen” si nu urmaresc ca acestea sa fie rezolvate si solutionate.  Pentru exemplificare urmariti ce am cerut eu prin cererile 34885, 36581 si raspuns primit sub numarul 38450
Vă multumesc pentru solicitudine,


     Dupa inchiderea "editiei" am avut o surpriza am primit un mail de la "Centrul de Informatii pentru Cetateni" care in corpul lui avea doua cuvinte "magice" respectiv: "testmail" datat in 17 Oct inseamna ca "fluxul tehnologic a intrat pe "Turbo" reusind sa prelucreze o informatie primita pe 03 Oct. Felicitari,au incalcat ciclul de "fertilitate"


P.S. 1 Ca sa scap de reactile cititorilor cu nivel de gindire DEX: "...va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin si mi le asum,..."

P.S.2 de fapt eu sunt foarte atent la sintaxa cind sunt in linia de comada dind comenzi dos sau linux ca "boul" de calculator nu este in stare sa priceapa ca atunci cind am tastat "virgula" de fapt ma gindeam la "punct" insa am pretentia la oamenii care si inteleg ce citesc sa faca aceste corectii mental si de aici apare neglijenta mea.

      Insemnari =116  Vizitatori =23112  lived days =22682
    E-mail            © 2009~2085 OSCII-Lab       Home    Popescu-Colibasi  


click spre "negustori"