109 PS miriapodul


 

Aveam mustrari de constinta ca am fost prea dur in exprimare dar mi-am asumat riscul si am continuat presiunea asupra lui C.I.C normal solicitind in continuare informatii dupa cum urmeaza:
1.
Cerere informatii: 2105
     Subiectul cererii:      revenire la 2067, 2075 si 2091
     Detalii:      "Stimata" echipa a Centrului de Informatii pentru Cetateni nu s-a raspuns la urmatoarea intrebare: la primaria Brasov exista "compartiment distinct pentru relatii cu publicul" prevazut in Legea nr. 233/2002 indeplinind atributiunile prevazute la art.6 al.1 ??
Rog raspunsul sa fie clar si la obiect fara "beletristica" si "promo"? Doresc in baza acestei legi sa depun o petitie si nu stiu unde.
"Stimatul" domn Popescu Colibasi

     Raspunsul la cererea dumneavoastra de informatii
     Data:      22-08-2007 09:33:09
     Raspuns:      Stimate Domnule Popescu Colibasi, Raspunsul la intrebarile dv. este:
1-Da, Centrul de Informatii pentru Cetateni - CIC;
2 - la CIC, Primaria Brasov, 500007-Eroilor 8, cam. 1-parter; program zilnic: 8.00-12.30; 13.30-17.00.
---cut---
se observa ca una cer si la alta se raspunde sau tradus se fac ca nu au inteleg ce vreau
---cut---
2.
Cerere informatii: 2125
Subiectul cererii: revenire la 2105
Detalii: Nu doresc informatii doresc sa fac o petitie.
La "compartiment distinct pentru relatii cu publicul" conform L. nr. 233/2002 functionarul are obligatii suplimentare fata de petitia mea in raport de functionarul de la C.I.C care are in fisa postului trecut numai (preluare si inregistrare acte).Reformulez intrebarile:

  1. in organigrama primariei este prevazut un "compartiment distinct pentru relatii cu publicul" conform L. nr. 233/2002 ?
  2. din data de 07-08-2007 C.I.C. a aflat in mod "oficial" de la mine de existenta L. nr. 233/2002,au trecut numai 5 ani de cind trebuia sa fie aplicata cind gasesc atributiunile trecute la un functionar?

Data: AM 8/24/2007
Raspuns: "La cererea dumneavoastra de informatii inca nu s-a raspuns" pana azi 1:02 PM 9/5/2007


3.
Cerere informatii: 2139
Subiectul cererii: revenire la 2125,2126 si 2127
Detalii:Din data de 8/24/2007 am cerut aceste informatii suntem in 8/30/2007 si vad raspunsul standard:" La cererea dumneavoastra de informatii inca nu s-a raspuns".Este drept ca in pamfletul meu aflat la Miriapodul C.I.C sugeram ca puteti pleca toti in concediu sau "echipa CIC" isi insuseste punctul de vedere a colegii Ene Alina care ma acuza de lipsa:" de consideratie fata de un functionar public" Faceti sa meritati "consideratia" rezolvind problema
Data:1:43 AM 8/30/2007
Raspuns: "La cererea dumneavoastra de informatii inca nu s-a raspuns" pana azi 1:02 PM 9/5/2007
---cut---

     Pe 8.31.2007 am sunat la CIC si o doamna draguta (Raluca) serviabila si plina de bunavointa m-a anuntat cu regret ca " Post 15" (preluare si inregistrare acte) Call Center+Gestionare e-mailuri www. brasovcity.ro a plecat in concediu si are PC parolat asa ca de ce imi era frica nu am scapat. Ma gindesc cu groaza daca pleaca portarul in concediu si "paroleaza" usa se blocheaza toata primaria ca nu mai au cheie ca sa intre .Am ramas fara sonor fiind o situatie previzibila din cauza ca functionarul trebuie sa-si justifice "scaunul" numai 11 luni pe an, normal ca "stimatul cetatean" trebuie sa inteleaga aceasta si sa astepte in mod civilizat pana vine din concediu. Daca vreti sa vedeti ce frumoasa este teoria mergeti la sursa respectiv: E-guvernare si o sa fiti impresionati pana la lacrimi.

     Avind calitatea de "stimat cetatean" si fiind fara obiectul jocului am pornit in vizita pe site si surpriza, pagina de la linkul: Centrul de Informatii pentru Cetateni era actualizata semn ca este "monitorizata" presa si eu nu latru la luna,normal actualizarea in stilul surorii lui Ene Alina respectiv bagata mizeria sub pres.Astfel s-a sters tot ce aparea ca "Descriere activitate" si activitatea principala a posturilor care aparea ca "preluare si inregistrare acte" raminind un "mercurial" cu toate birourile si servicile ,recunosc ca nu apare biroul femeilor de serviciu.
Devine si mai ciudata competenta descrisa in REGULAMENT DE ORGANIZARE S I FUNCTIONARE ca CIC are urmatoarele atributiuni:"informarea, consultarea si asistenta cetatenilor pentru problemele legate de primarie". De exemplu nenorocitul de "Post 5" are in parohie:Directia Patrimoniu,Serviciul ╬ntabulari, Cadastru, Registru Agricol si Fond Funciar,Birou Valorificare Imobile Serviciul Ocupare Locuri Publice, Publicitate si Reclama,Serviciul Control Teren si Activitati Comerciale;Cum poate sa asigure "informarea, consultarea si asistenta cetatenilor" ca ar trebui sa cunoasca mai bine ca specialistii de la birourile respective baza legislativa.Probabil are regim de interfata inteligenta fata de telefon reusind sa asigure legatura intre "stimatul cetatean" si cel care stie despre ce este vorba iar cind pleaca de la birou se trece in regim de autoservire respectiv lasa un bilet cu numerele de telefon din "parohie"cu invitatia de a fi folosite cu incredere.Citind acuma mai atent aceste atributiuni mi-a sarit in ochi expresia: "asistenta cetatenilor" care dupa mine schimba pozitia CIC fata de o cerere depusa respectiv aceasta nu trebuie sa treaca ca acceleratul pe linga canton si barem de curiozitate sa vezi ce dracului sicaie "stimatul cetatean" un functionar facind patru cereri.
Am mai descoperit ceva in organigrama ca acuma pe statul de organizare sunt "numai" 481 posturi tradus in sistem MApN inseama ca ai putea face din ei un regiment de infanterie.Banuiesc ca in primarie nu sunt 481 scaune pentru functionari asa ca unii lucreaza la fara frecventa.
     In concluzie dupa aceasta vizita imi dau seama ca nu este cazul sa am mustrari de constinta.

-la carcase PCam adaugat citeva poze care arata o premiera pe plan mondial cum transformi un PC desktop in PC desk, tradus pe romaneste arata transformarea unui PC care se pune pe masa intr-un PC care este masa

-facut o noua sedinta foto si a rezultat la linkul: diverse2 in care continui inventarierea micilor realizari din ap.14

P.S. 1 Ca sa scap de reactile cititorilor cu nivel de gindire DEX: "...va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin si mi le asum,..."

P.S.2 de fapt eu sunt foarte atent la sintaxa cind sunt in linia de comada dind comenzi dos sau linux ca "boul" de calculator nu este in stare sa priceapa ca atunci cind am tastat "virgula" de fapt ma gindeam la "punct" insa am pretentia la oamenii care si inteleg ce citesc sa faca aceste corectii mental si de aici apare neglijenta mea.

       Insemnari =109  Vizitatori =19625   lived days =22641

 


Home Popescu-Colibasi


click spre "negustori"