110 final de CIC


 

Info:
puteti citii aceste rinduri datorita unui "amanunt" istoric.Pe 10 septembrie 1945 Dumitru si Ivonne Colibasi au adus pe lume un copil. Multumesc pentru urare!

Am primit raspunsul de mai jos de la CIC asa ca pot sa termin studiul de caz.

>>> begin
Cerere# 2125 Subiectul cererii:      revenire la 2105
Nu doresc informatii doresc sa fac o petitie.
La "compartiment distinct pentru relatii cu publicul" conform L. nr. 233/2002 functionarul are obligatii suplimentare fata de petitia mea fata de functionarul de la C.I.C care are in fisa postului (preluare si inregistrare acte).Reformulez intrebarile:

  1. in organigrama primariei este prevazut un "compartiment distinct pentru relatii cu publicul" conform L. nr. 233/2002 ?
  2. din data de 07-08-2007 C.I.C. a aflat in mod "oficial" de la mine de existenta L. nr. 233/2002,au trecut numai 5 ani de cind trebuia sa fie aplicata cind gasesc atributiunile trecute la un functionar?

Data:       05-09-2007 15:21:47
     Raspuns:      Stimate Domnule Popescu-Colibasi,
Actele normative in vigoare sunt cunoscute si implementate (conform atributiilor administratiei locale) de catre municipalitate inca de la publicarea lor in Monitorul Oficial, respectiv: a. - LEGEA nr. 233 din 23 aprilie 2002 - pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor / EMITENT: PARLAMENTUL / PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 296 din 30 aprilie 2002 si b. - ORDONANTA nr. 27 din 30 ianuarie 2002 - privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor / EMITENT: GUVERNUL / PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 84 din 1 februarie 2002.
>>> end

-am precizat ca doresc sa fac o petitie insa nu m-a lamurit daca CIC se ocupa de "petitii"
-am intrebat daca in organigrama exista "compartiment pentru relatii cu publicul" nu au raspuns
-afirma in schimb ca legea este cunoscuta si implementata din 2002
     Profitind de "materialul clientului" incerc sa deslusesc raspunsul asa ca am apelat la informatiile primite anterior:
>>> begin

Cerere# 2091 Subiectul cererii:      revenire la 2067 si 2075
     Detalii:      Intrebare:la primaria Brasov exista "compartiment distinct pentru relatii cu publicul" prevazut in Legea nr. 233/2002 indeplinind atributiunile prevazute la art.6 al.1 ?
Raspuns 1-camera xxx sef yyy telefon zzz
Raspuns2-se fac cercetari urmeaza sa va informam!
Multumesc! Dan Colibasi
P.S. solicit ca raspunsul sa fie terminat cu numelui expeditorului

     Data:      16-08-2007 10:12:15
     Raspuns:      Stimate Domnule Popescu Colibasi,
Centrul de Informatii pentru Cetateni – CIC a fost infiintat inca din 1998, prin vointa legislativului local. La data de 28 decembrie 1998 Consiliul Local Brasov a adoptat Hotararea de Consiliu Local nr. 319, act ce sta la baza constituirii CIC, la acea ora unul dintre primele departamente de acest tip din Romania. [Extras: `Art. 1 – Se aproba infiintarea Centrul de Informatii pentru Cetateni (CIC) in cadrul Serviciului Relatii cu Publicul. Centrul va functiona in spatiul si cu personalul aprobat prin organigrama, pentru Serviciul de Relatii cu Publicul.`
>>> end


     Reiese ca in organigrama primariei exista un "Serviciul de Relatii cu Publicul" din care in anul de gratie s-a nascut o "aripa tinara" probabil cu nevoi speciale.
     Se pare ca in timp au migrat toti salariatii de la acesta la CIC incit serviciul "mama" a disparut si din organigrama cu atributiuni cu tot.In 2002 ar fi trebuit sa se descopere disparitia serviciului si sa se "implementeze" in organigrama "Compartiment pentru relatii cu publicul" cum cere imperativ L. nr. 233/2002.Probabil in "Consililul Suprem de Aparare a Salariatilor" s-a decis sa nu se faca asta ca sa nu se trezeasca iarasi cu atributiunile de care scapasara care ar fi dus la o tensionare a relatilor de buna colegialitate intre compartimente.Conform drepturilor "Consiliului" ca sa fie liniste au decis si secretizarea deciziei pe urmatorii 50 de ani.Au urmat cinci ani de activitate fructoasa pentru 15 functionari care cu spor au excelat in urmatoarele activitati:
1.Verifica, inregistreaza si elibereaza documente.
5.Realizeaza ziarul de informatii utile pentru cetateni " Consiliul Local Brasov ", precum si fluturasi, brosuri, pliante informative în vederea eficientizarii serviciilor oferite cetatenilor.
-chestia cu consultanta si asistenta este foarte discutabila ca in afara de cafea mai trebuie si competenta
-normal anumite functii au avut regim de "negrii" una fiind CIC-15 care nu a fost dorita nici macar la plecarea titularului in concediu.Acesta putea sa lase PC neparolat ca nu se atingea nici dracul de el si daca se atingea il gasea pe intrus cu degetele prinse in tastatura.Despre nivelul IT m-am lamurit anterior cind facind "scandal" la serviciul pentru asociatile de propietari ca nu raspund la un mail am fost informat ca functionara care este instruita sa acceseze serverul de mail momentan nu este disponibila.
     Pe mine momentan ma intereseaza "podoaba capilara" a salariatei Alina Ene asa ca ii recomand doamnei Adina Donosa sa regindeasca raspunsul la Cerere# 2125 ca este mai simplu sa dea vina pe greselile trecutului faptuite pe timpul primarului Ghise si sa promita intrarea in legalitate.Daca persista in eroare in schimb automat CIC devine raspunzator de modul cum au fost "rezolvate " cererile mele si atunci trebuie sa deschid un salon de coafura ca devin mai multe doamne disponibile (ma refer normal numai la podoaba capilara).

Ca sa vad reactia am trimis cererea 2183 cu urmatorul continut:
Rog rugati pe doamna Adina Donosa sa citeasca materialele de mai jos:
http://pcdan.weblog.ro/2007-08-21/180154/Miriapodul-C-I-C.html
http://pcdan.weblog.ro/2007-09-06/187323/P-S--la-miriapodul-C-I-C.html
http://pcdan.weblog.ro/2007-09-13/189450/final-de-CIC.html
ca rezulta ca L 233/2002 a fost implementata prin "implozie" si frineaza explicatii pe care trebuia sa le primesc din 7 mai 2007 ca urmare a cererii nr.34885

P.S. 1 Ca sa scap de reactile cititorilor cu nivel de gindire DEX: "...va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin si mi le asum,..."

P.S.2 de fapt eu sunt foarte atent la sintaxa cind sunt in linia de comada dind comenzi dos sau linux ca "boul" de calculator nu este in stare sa priceapa ca atunci cind am tastat "virgula" de fapt ma gindeam la "punct" insa am pretentia la oamenii care si inteleg ce citesc sa faca aceste corectii mental si de aici apare neglijenta mea.

       Insemnari =110  Vizitatori =20.047   lived days =22648

 


Home Popescu-Colibasi


click spre "negustori"