|
Scrisoare editata cu ajutorul unei "performante" imprimanta TI855 lasata la sediul firmei SC ELCATE SRL
Domnule patron,
Inca putin si se inplineste o luna de cind am adus
monitorul la reparat la data de 21 aprilie .
Putina istorie:
-initial am aflat ca reparatia dureaza citeva zile si o sa fiu
contactat cind pot ridica aparatul
-dupa o saptamina am dat telefon si am aflat ca inca nu a venit
aparatul
-dupa inca o saptamina am trecut pe la firma si dumneavoastra ati
confirmat ca a venit monitorul insa Gabi nu este in localitate.
Nu inteleg dece nu ati pus pe unul din cei doi salariati aflati
atunci la sediul firmei sa verifice monitorul. Urma ca vineri Gabi
sa ia legatura cu mine si sa rezolve problema.
-vazind ca nu sunt contactat luni am trecut iarasi pe la firma si
am dat de dumneavoastra Gabi fiind in Poiana. Dumneavoastra
erati foarte ocupat sa testati un acesoriu pentru telefonul mobil
asa ca nu aveati timp de mine. Iarasi nu ati avut ideia sau
curajul sa puneti unul din salariatii aflati la firma sa verifice
monitorul, in schimb mi-ati sugerat sa verific eu monitorul?
Gabi urma ca a doua zi sa ia legatura cu mine.
-azi fiind joi 13 May, 1999 trec a patra oara pe la firma din
acelasi motiv si va las prezenta scrisoare.
Domnule patron eu fac urmatorele rationamente si daca
gresesc sa fiu atentionat.
-am platit 1,9 milioane pentru un monitor deci nu este primit
nici cadou si nici de pomana
-considerati ca, clientul este inportant numai pana da banii?
-certificatul de garantie presupune ca aparatul sa functioneze
la mine 12 luni nu sa treaca 12 luni de la data vinzarii.
-salariul patronului, contabilelor si a salariatilor provine
integral din banii dati de client si nu vi se pare normal ca
acest "amarit" sa fie tratat civilizat in sensul ca firma sa-si
indeplineasca o sarcina prevazuta in certificatul de garantie?
Domnule patron ma simt insultat de halul cum tratati aceasta
problema a mea datorata proastei organizari din cadrul firmei.
Trebuie sa anunt pompierii ca sa dea monitorul jos de pe raft ? Nu
ma mira modul de comportare a salariatilor daca dumneavoastra
personal preferati sa va ocupati de testarea unei jucarii in loc
sa va inplicati in rezolvarea problemei.
Atunci cind am prezentat materialul despre Compuserv nu am
urmarit sa-mi fie apreciat talentul beletristic ci sa atrag
atentia ca sa jucati corect.
Ca urmare a timpului scurs am avut timp sa ma gindesc si sa
ma documentez asupra modului cum trebuie si pot sa platesc
servicile efectuate de firma dumneavoastra si am ajuns la
concluzia ca sunteti in "buda" daca va este cunoscut termenul.
DOCUMENTAR:
-firma trebuia sa repare aparatul in 10 zile
-firma trebuia sa specifice si sa dateze pe certificatul de
garantie ca a primit aparatul la reparat
-firma trebuia sa asigure documentatie in limba romana
-firma trebuia sa specifice pe factura tipul si seria aparatului
nu generic "monitor" ca nu este izmana
In alta ordine de idei vedeti ca salariatul dumneavoastra
Gabi se joaca cu focul si risca sa provoace incendii in firma.
Sunt nemultumit de faptul ca necumparind ultimul HP 486 cu toate
astea datorita mutrei mele de "fraier" m-am ales cu unul care are
placa video cu numai 256 K memorie si care lucreaza numai pe 16
culori platind in schimb acelasi pret cu cele care aveau placa cu
1 Mg de memorie si care lucrau cu 256 culori. O data cu monitorul
am adus si placa video ca sa rezolve situatia si se pare ca nu
are intentia.
Spre binele firmei nu fiti curios sa vedeti ce va poate face
un "amarit" de client. Din punctul meu de vedere ati fi a 12-a
firma care o ia in barba si in nici un caz pana acuma nu am avut
asemenea posibilitati legale ca sa provoc rupere de oase.
Astept rezolvarea urgenta a celor aratate.
13 May, 1999
Nota explicativa:
-dus monitorul la reparat pe 21 aprilie 1999
-inlocuit monitorul cu altul nou pe 18 mai 1999
Inapoi la insemnarea sursa
338 ELCATE
| |