k315 ingBank & Ciobanul -2

Este urmare la 175 ING Bank si Ciobanu
Ante Scriptum  ca sa nu fiu "papagal" cititi intii aici in special pct.5
poza primita de la B..! care da de gindit!(daca ai cu ce)
"Sit back and wait"
"fisierul video este stocat pe youtube si  "Live streaming"
cind eu ma chinui sa indrept "bigudiurile" cu post de neuron by Luiza altii...

de fapt Ciobanubank a finalizat


multe explicatii copy/paste stiute de mult!!


 Urmare trimis un mail+1 la solicitarea nr 2310239  

Buna ziua doamna/domnule!

Apreciez umorul involuntar cum va definiti functia :"Investigations Specialist ?"am ridicat trei probleme (recititi textul) si am primit raspuns numai la prima va depaseste "bufferul" de date?

-ce rost are informatia:

" Doresc sa va transmit ca pentru a asigura securitatea tranzactionarii cu cardurile emise de ING Bank,exista un sistem de monitorizare a tranzactiilor care are ca scop identificarea operatiunilor ce ies din tiparul obisnuit de tranzactionare al fiecarui client. Conform legislatiei in vigoare, din 4 ianuarie 2021, tranzactiile online, cu cardul sunt supuse cerintelor SCA - Strong Customer Authentication conform directivei Uniunii Europene PSD 2 (Payment Service Directive). Acest fapt inseamna ca platile online cu cardul trebuie confirmate folosind cel putin doi factori de autentificare. In acest sens , ING Bank a implementat autorizarea tranzactiilor prin intermediul Home`Bank pentru persoane fizice, care indeplineste standardele tehnice si de securitate impuse de lege."

cind din mail-ul meu reiesea ca sunt la curent si felicit ca in sfirsit s-a  implementat masura !!

-ce rost are informatia:

"Mentionez faptul ca noua metoda de autentificare cu cardul se aplica pentru tranzactiile efectuate la comercianti din Europa." cind eu am ridicat destul de clar si punctual numai problema  cu "Comanda nr. 246317816 facuta la EMAG Romania"

-ce rost are informatia:

"Pentru orice alte informatii, va stam la dispozitie la numarul de telefon *2ING (*2464) (apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila, tarifat normal in reteaua proprie) sau 031.406.2464 (apelabil din orice retea, inclusiv din strainatate).

cind este clar ca exista un canal de comunicare este drept ca functioneaza prost din motive de intelegere

daca scad din cele 294 cuvinte initiale ale frumosului raspuns "elevat" logorea pe linga subiect de 164 cuv.nu mi-a folosit de loc raspunsul dv.decit "bancile nu au cum sa intervina si sa oblige comerciantii sa trimita solicitare de autorizare 3D Secure"

Corect   insa puneti gresit problema banca poate conditiona validarea platilor numai daca acestea  indeplinesc solicitare de autorizare conform3D Secure ca asta este in curtea Ingbank. stiu ca aceasta posibilitate nu depinde de "Luisa Ciobanu Investigations Specialist ?" asa ca reclamatia mea trebuia dirijata spre serviciul tehnic care sa implementeze aceasta "stanoaga". Logic in momentul cind se refuza plata comerciantul incepea sa se miste cu mai mult "talent" si se alinia la standardele UE greu de inteles?

-dv. nu sunteti in masura sa stabiliti regulile dupa care opereaza Ingbank si daca nu gasiti in instructiuni explicatii nu trebuie dv. sa faceti regulile si ulterior sa finalizati cererea.

-ma deranjeaza cuvintul "Stimate" cind raspunul numai asta nu dovedeste este un raspuns standard  apartinind unui salariat plictisit din primarie formal si birocratic

-ati uitat sa raspundeti la intrebarea mea:"nu inteleg motivul ptr. care nu primesc direct un SMS?"si mi-am dat seama ca de fapt se transmite "Atentie" insa are un text asa de idiot ca te deruteaza. Am verificat si m-am conectat fara probleme scapind de discutii cu "roboata",Este clar ca nu stiati nici dv. cum se rezolva asta asa ca ati preferat sa nu raspundeti de loc metoda brevetata de salariatii "numai harnici si muncitori" din primarie! (bonus scad si cheltuielie de personal) cu "roboata"

Concluzia nu stiati ce sa raspundeti asa ca ati bagat mizeria "intrebarii" sub pres!

-ati uitat sa anuntati ca ati transmis "roboatei" sa dicteze mai rar

Spre stiinta  mail-ul cu "investigarea cererii cu nr. 22310239 a fost finalizata." se face dupa ce accept eu rezultatul daca nu ginditi la nivelul chestorului Soric celebru ptr. Case close

-am mai avut un "puseu" beletristic cind am postat: ING Bank si Ciobanu parca ati fi rude!

De fapt si acest dialog are locul rezervat: k315 ingBank & Ciobanul -2 se gasesc pe blog!

Este posibil ca cele prezentate de mine sa fie extrem de complexe si greu de inteles de catre o persoana normala/obisnuita. Trebuia sa va declinati competenta ca rezulta ca IngBank este obligata sa onoreze tranzactile care nu indeplinesc solicitare de autorizare conform3D Secure

Cum sunt presat de timp, avind numai  76+ ani refuz sa mai fac teoria chibritului si daca mai ma contactati imediat ma mut la alta banca ca pot!  Sunt convins ca si acolo pot gasi o "clona" de valoare dv. dar poate scap!

Multumesc (formal) ptr. atentia acordata,

Dan Colibasi

P.S.      cer sa fiu contactat de alt “Investigations Specialist”  prin mail !

P.S-1     Domna Ciobanu "cel destept cedeaza" (proverb) aplicati asta si nu mai raspundeti

Ca sa fiu sigur repet solicitarea ptr. un nr. de inregistrare "nou"
5/23/2022 nu am reusit sa ma mut inca gasind numai clone tip "Luiza"!!
Off topic   despre manipulare!   important:  Arme silentioase
Blog prin   si  HomeMade prin   si telefon  MOBIL 
Camera web  "online"  se poate accesa prin link 
accesind acest  link ajungeti in pagina home a blog-ului
Published 28 feb -11mar 2022
Insemnarea= K 315  lived days= 27930 days D.P.= 8916 cu regim de "duminica"
 + days I .=3473 + days II.=1892 si merg pe "virfuri"!
din Sept 2011 am:         © 2009~2085 OSCII-Lab         Home   Popescu-Colibasi     Free counters!