kk274m Lipsa de comunicare-2

 

Spre pagina de  index ver.mobil 

  Istoric:  
 1. In 2013 am facut intentionat o petitie care se putea rezolva rezolva in cinci minute

 2. Normal a durat 30 zile asa ca am dezvoltat problema

 3. descoperit ca din 2013 "macaneam" despre "participarea cetateneasca" care a devenit news in 2020

 4. In 2020 profitind de aparitia "Bugetului participativ" am reluat problema cu  proiect 1065 pe brasovcity.ro



 5. versiunea Cluj unde exista un functionar-virtual 

Primul functionar public virtual din Romania, Antonia, si-a inceput, miercuri, activitatea in Primaria Cluj-Napoca,  scurtand cu 40% timpul circuitului actelor in institutie   , prin faptul ca cererile sunt inregistrate direct la sefii de servicii sau birouri, transmite corespondentul MEDIAFAX.

.......
„Primaria Cluj-Napoca continua procesul de digitalizare a procedurilor din administratia publica locala. Astfel,incepand de miercuri, si-a inceput activitatea primul "functionar public virtual" din Romania, numit Antonia. Simplificam accesul clujenilor la serviciile administratiei publice locale, cu ajutorul tehnologiei, noul sistem avand rolul de a diminua birocratia, de a castiga timp pentru cetatean si de a reduce costurilor administrative. Am stabilit un numar de 60 de tipuri de cereri pe care cetatenii le pot adresa online Primariei, fara sa mai vina la ghiseele institutiei. Acest lucru ne permite sa scurtam cu 40% timpul circuitului actelor in institutie, prin faptul ca cererile sunt inregistrate direct la sefii de servicii sau birouri, in subordinea carora se incepe procesarea solicitarii si pregatirea raspunsului catre cetatean”, a spus Boc.
Potrivit acestuia, cererile se pot depune de clujeni, in continuare, la ghiseele Primariei, dar si de acasa, online,si se pot atasa documente, iar, instant, Antonia va da un numar de inregistrare, va trimite cererea direct la functionarul public care are obligatia de a raspunde.
„Se elimina cozile de la ghiseele Primariei Cluj-Napoca, iar cetateanul poate urmari modul de solutionare a cererii direct pe site-ul Primariei.  Se reduce, astfel, termenul de procesare a raspunsului Primariei sub 20 de zile, fata de 30 de zile cat e acum” 
.......


 6. si totusi pe Jepilor 34 ceva "functioneaza" normal neafectat de pandemie!

Camera web  "online"  se poate accesa prin link 

accesind acest  link ajungeti la ver. "Desktop"  a blog-ului

Published 25 Aprilie 2020

Insemnarea= K 274  lived days= 27255


din Sept 2011     Popescu-Colibasi