|
Sunt articole care ma ajuta sa exemplific ce sustin si ca sa fiu
sigur ca nu dispar din locatia originala apelind la performantul instrument "copy/paste" le fixez la mine pe site.
Pornind de la ele cu resursele mele limitate caut sa le adaug TVA.(fara "Taxa" mai mult "Valoare Adaugata") Ca reusesc sau nu asta este alta poveste. S.C. SAMA BIT S.R.L.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
From: pcdan
To: acerservice@samabit.ro
Date: Friday, October 23, 2015,
Subject: daca se poate solicit asistenta
--====----====----====----====----====----====----====----====----====----===--
Buna ziua doamna/domnule!
Numele meu este Dan POPESCU COLIBASI si locuiesc pe str.Jepilor nr. 34 Bl. A 33 sc. A etaj.3 ap. 14 BRASOV
Intuiesc ca sunteti cei mai in tema sa va pronuntati asupra acestei probleme.
Am cumparat de la ATX
un calculator Acer Veriton M4630G si in fapt m-am pricopsit cu unul M490G.
Pozitia firmei se observa din acest extras din mail:
"Cand am primit marfa din afara, in lotul de sisteme Acer, au fost M4630G si M490G.
Colegii le-au verificat configuratiile si le-au testat si avand aceleasi caracteristici
(Intel Core i5 3.33 GHz 4 Gb DDR3 1Tb HDD DVD-RW) toate au fost trecute in baza de date
si pe site ca fiind M4630G "
Eu am pregatirea de "user" insa sustin ca este o aberatie tehnica sa consideri ca doua produse realizate la diferente de ani
au aceiasi configuratie este drept ca ambele au procesor Intel Core I5 insa difera modelul."
Rog sa va pronuntati daca firma are dreptate sau eu!
Daca aveti timp si chef puteti sa va "delectati" cu toata povestea:
ATX-1
ATX-2
ATX-3
Conflictul este in desfasurare si la aceasta data ca si ANPC se lasa greu.Ca sa folosesc o expresie uzuala
"am o suspiciune rezonabila" ca inspectorul ANPC a devenit avocatul firmei.
Multumesc anticipat pentru atentia acordata.
toate bune,Dan Colibasi P.S. daca nu puteti sa va pronuntati "pro bono" sunt de acord sa platesc consultatia.
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
From: acerservice
To: 'pcdan'
Date: Friday, October 23, 2015,
Subject: daca se poate solicit asistenta
--====----====----====----====----====----====----====----====----====----===--
Buna ziua,
Este foarte clar ca trebuie sa existe diferente intre cele 2 modele, altfel nu diferea denumirea.
Intelegem ca ati facut deja o reclamatie la OPC si asteptati decizia dumnealor.
Nu am inteles insa cum va putem ajuta noi, ca centru de service.
Va rugam sa ne dati mai multe amanunte in acest sens si daca vom putea fi de ajutor, o vom face.
Intrebare: de ce nu ati returnat statia? Aveti dreptul sa solicitati inlocuirea sau stornarea
produsului, daca nu sunteti multumit.
Toate bune! O zi buna,Alina Pantazi Customer Support
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
From: pcdan
To: acerservice
Date: Friday, October 23, 2015,
Subject: daca se poate solicit asistenta +1
--====----====----====----====----====----====----====----====----====----===--
Buna ziua doamna Pantazi!
Multumesc pentru raspunsul promt. Ma bucura ca in calitate de "user" am fost mai informat decit
specialistii firmei. Am fost deranjat rau de faptul ca au incercat sa ma "abureasca", de tonul
folosit in corespondenta si de aceea insist sa-i penalizez.
Solicit de la dumneavoastra daca se poate un mail oficial in care sa confirmati ca cele doua modele
sunt diferite (eventual aratind si diferentele)si astfel pot sa ii acuz de "lipsa de conformitate"
informind despre asta si ANPC-ul ca sa nu mai poata puna batista pe tambal.
Repet daca este nevoie sunt de acord sa platesc "consultatia" ca sa va puteti pronuntati in mod oficial.
Referitor la intrebarea dumneavoastra eram multumit de performantele calculatorului M4630G, pretul era
foarte bun si nu mai gasesc pe piata o oferta care se fie similara.
Returnarea produsului nu ma satisface ca scapa prea usor fara consecinte de incercarea de "pacalire"
a clientului asa ca actiunea mea are si un scop "didactic".
Multumesc pentru atentia acordata! toate bune,Dan Colibasi
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
From: acerservice
To: pcdan
Date: Friday, October 23, 2015,
Subject: daca se poate solicit asistenta +1
--====----====----====----====----====----====----====----====----====----===--
Diferentele le veti regasi in manualele celor doua produse. Noi va putem ajuta doar daca intervin defecte de natura hardware.
Multumesc, Alina Pantazi Customer Support
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
From: pcdan
To: acerservice
Date: Sunday, October 25, 2015,
Subject: In atentia doamnei/domnisoarei Pantazi
--====----====----====----====----====----====----====----====----====----===--
Buna ziua doamna Pantazi!
Retransmiteti va rog mail-ul unei factor de decizie care sa precizeze:
daca este sau nu "treaba" reprezentantului Acer in RO
sa apere prestigiul firmei ACER.
Explicatii pe larg (27 min): k19 Alina Pantazi
toate bune,
Dan Colibasi
-1. familia poseda : domeniul web
-2. gindesc si scriu pe : blog
-3. vizibil "smucit" la : 10 sec
-4. link direct spre : blog
-5. Nici o responsabilitate:
In nici o imprejurare, expeditorul mail-ului nu raspunde pentru nici o
paguba (directa sau indirecta)adusa dvs. sau oricarei alte parti, referitoare
la utilizarea acestui mail si a informatiilor pe care acesta le cuprinde -
de catre dvs. sau alta persoana.
Chiar daca am luat toate masurile pentru ca informatia prezentata in
acest mail sa fie plina de condescendenta si lipsita total de ironie,
expeditorul nu poate fi raspunzator de inexactitati care pot aparea in acest mail.
Respondentii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii,
completitudinii si utilitatii informatiilor disponibile in acest mail.
Baza: ingb
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
pana primesc o poza care sa o puna in valoare ma rezum la aceasta!!
Inapoi la insemnarea sursa
Alina Pantazi
| |