988 cp_Un director de la Autostrazi.

    Sunt articole care ma ajuta sa exemplific ce sustin si ca sa fiu sigur ca nu dispar din locatia originala apelind la performantul instrument "copy/paste" le fixez la mine pe site. Pornind de la ele cu resursele mele limitate caut sa le adaug TVA.(fara "Taxa" mai mult "Valoare Adaugata") Ca reusesc sau nu asta este alta poveste.  Sursa-gandul 

begin copy/paste

Un director de la Autostrazi, suspendat dupa ce a vorbit într-o emisiune TV despre ilegalitatile din Companie. „Angajatii vin de acasa cu casa de marcat, scot din priza casa CNADNR-ului si pleaca acasa cu 8-9.000 de lei pe tura”

Un director din CNADNR a fost suspendat dupa ce a participat la o emisiune TV unde si-a criticat sefii si institutia la care lucreaza, vorbind despre ilegalitati la nivelul Companiei. Nu este pentru prima data când Alin Goga, director adjunct de investitii în cadrul directiei regionale de la Craiova si fost director la departamentul juridic din aceeasi companie, a facut grave acuzatii despre modul cum se lucreaza în Compania Nationala de Autostrazi. CNADNR a anuntat ca a suspendat contractul directorului adjunct de investitii din cadrul Directiei Drumuri si Poduri Craiova, Alin Goga, dupa ce acesta a afirmat la o emisiune TV ca autostrada Sibiu-Orastie trebuie închisa si reconstruita, nepermitând circulatia în conditii de siguranta, si a criticat compania.

Compania de Drumuri arata, într-un comunicat, ca fisa de post semnata de toti salariatii CNADNR interzice acestora sa acorde interviuri si sa furnizeze documente sau informatii în legatura cu activitatea CNADNR în lipa unui mandat acordat de directorul general.

"Având în vedere ca domnul Alin Goga a afirmat ca a participat la o sedinta CTE unde a constatat ca «tratam lucrurile cu superficialitate», ca referitor la autostrada Orastie - Sibiu «nu exista rezolvare tehnica în» acest moment, ca «s-a facut o cheta de 250 de mii euro», ca «noi suntem cei mai inteligenti si cei mai buni, pe unde am ales sa construim? Exact pe unde este cel mai prost», ca «angajatii CNADNR vin de acasa cu casa de marcat, scot din priza casa CNADNR-ului si pleaca acasa cu 8-9.000 ron pe tura», comisia de cercetare disciplinara a solicitat salariatului, ca în data de 28.08.2015 sa se prezinte la comisie în vederea probarii celor afirmate", sustine CNADNR.

Goga a afirmat în iulie ca tronsonul de autostrada Sibiu-Orastie trebuie reconstruit si a vorbit despre ilegalitati în CNADNR.

"Va spun ca suntem ca la «Mesterul Manole»: ce am construit si am platit: 150 de milioane de euro trebuie sa scoatem tot afara si - am vorbit asta cu profesori universitari, cu absolut toata lumea - în conditiile în care am stiut ca receptionam un lucru defect. A fost o pasivitate. Acum o luna de zile am fost la o alta emisiune si dupa patru zile am fost chemat la DNA. Sper ca mâine DNA-ul sa fie la CNADNR. Nu poate sa ramâna asa. Paroxismul la care s-a ajuns în CNADNR e departe de orice închipuire. 14 miliarde de euro am primit din 2007 pâna în prezent. Sunt bani care s-au dus si pe întretinere, pe investitii, reabilitari si avem o retea care e jalnica, pentru ca totul porneste din interior:   6.000 de oameni si 10 la suta sunt ingineri de drumuri si poduri. Acolo doar 10 la suta sunt ingineri de drumuri, într-o companie eminamente tehnica. Sunt regionale care au patru ingineri de drumuri. În conditiile în care am angajat toate specializarile exotice, gasiti papagali de toate culorile. Fiecare director si-a angajat toate rudele. Nu este de astazi, se perpetueaza",   a spus Goga.

În 2011, acelasi Alin Goga spunea la România te iubesc! despre contractul pentru autostrada Comarnic-Brasov ca ar fi presupus o mita de 440 de milioane de euro. Ca rezilierea contractului cu Vinci, în 2010, pentru construirea autostrazii spre munte s-a facut pentru ca s-a cerut o spaga prea mare.

"E vorba de 40 de milioane cash si 400 de milioane în lucrari, pe 30 de ani. Cash, în punga primiti de niste oameni…oriunede vor ei... cum vrei mosule... ori în punga, ori în bancuta...", declara în 2011 Alin Goga.

Si în 2010 Goga iesea public cu declaratii transante despre lucrarile la drumuri, citate de stirileprotv.ro: „Daca lumea ar sti în România cum se cheltuiesc banii publici si cât de prost sunt administrati ne-ar împusca ca pe câini, la gard” , spunea Goga în 2010, pornind de la scandalul executiei lucrarilor la soseaua Transalpina.  Pe durata cercetarii disciplinare prealabile, contractul individual de munca al lui Goga este suspendat conform legii, salariatul având obligatia de a raspunde, în aceasta perioada, la convocarile comisiei de cercetare disciplinara prealabila, a anuntat miercuri Compania de Drumuri.

CNADNR sustine ca Goga a avut perioade în care a renuntat la calitatea de salariat al companiei de drumuri, dupa care s-a reangajat, si a mai fost subiectul unei cercetari disciplinare. Dupa desfacerea contractului individual de munca pentru absente nemotivate, a fost reangajat tinându-se cont de situatia familiala a acestuia, potrivit sursei citate.

Alin Goga a afirmat la finele lunii iulie, la Realitatea TV, ca tronsonul de autostrada Sibiu-Orastie ar trebui închis, în contextul în care circulatia se desfasoara în conditii nesigure, iar singura solutie ramâne reconstruirea sa. Asta în conditiile în care au existat proiectant, consultant, inclusiv sesizari cu privire la situatia terenului, iar traseul s-a modificat cu câteva sute de metri pe o zona unde se produc alunecari si este cunoscut acest lucru. În acest sens, explica Alin Goga, o dovada în plus a situatiei terenului fiind DN7 si magistrala feroviara 200 care au avut probleme dintotdeauna, în zona aceea, si în permanenta CNADNR si CFR au efectuat reparatii si, cu toate acestea, alunecarile tot se produc.

CNADNR a identificat mai multe probleme la lotul 3 al autostrazii Sibiu - Orastie, anuntând ca de "slaba calitate a lucrarilor" este vinovat constructorul italian Salini Impregilo si ca acesta trebuie sa remedieze problemele deoarece tronsonul de autostrada risca sa fie acoperit de alunecari de teren. Astfel, la doar opt luni de la inaugurare, pe cei 22 de kilometri ai tronsonului dintre Cunta si Saliste, terasamentul "sta sa o ia la vale", o placa de beton s-a spart deja, iar tevile de scurgere sunt îndoite. Autostrada este în garantie timp de 4 ani, astfel ca lucrarile de remediere vor fi executate pe riscul si cheltuiala antreprenorului.

Salini-Impregilo SpA a informat ca realizeaza o serie de expertize tehnice în zonele cu probleme. Pâna în momentul de fata, CNADNR SA, însa, nu a primit nicio informatie oficiala cu privire la investigatiile, testele si concluziile acestor expertize. La sfârsitul acestei saptamâni, este programata, de comun acord, o sedinta tehnica, în cadrul careia se asteapta ca antreprenorul sa prezinte aceste detalii pentru defectele din zona km 60+660, inclusiv solutia tehnica de remediere, dat fiind faptul ca sedinta a fost solicitata de catre antreprenor, sustine CNADNR.

end copy/paste
Inapoi la insemnarea sursa   "beneficiul copilarie"
Home
                                © 2009~2085 OSCII-Lab               Home    Popescu-Colibasi          Free counters!

click spre "negustori"