|
Mai jos este o captura copy/paste dupa documentelor mele aflate la registratura
Brasov City
pe scurt unsprezece petitii in 2013 rezolvate in "coada de peste" unsprezece !!
Domnule Radu Busneag
de la Societatea Academica din România
considerati ca nu este un motiv de a lua
statul la intrebari ?
|
61119/27.08.2013
|
---|
Rezolvat Intern | Petent:Popescu-Colibasi Dan Cuprins:
Catre :
PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
B-dul Eroilor Nr.8
Stimate domnule Primar,
Solicit sa interveniti pe linga doamna Gabriela Vlad sa decupleze
softul:” Autoresponder Server-side ” (programul atasat portalului care
raspunde automat la E-mail) din cauza ca este defect sau timpit, am mai
reclamat acest lucru si anterior prin Mesaj (#1438) din 10.07.2013.
Concret la data de 19 Aug 2013 a primit trei E-mail-uri din care
extrag:
Begin cut––-
Documentul cu numarul 56070 / 2013 a fost expediat catre dumneavoastra.
Documentul cu numarul 55681 / 2013 a fost expediat catre dumneavoastra.
Documentul cu numarul 55676 / 2013 a fost expediat catre dumneavoastra.
Informatii suplimentare puteti obtine in sectiunea "Cautare acte in
registratura" din portalul primariei, accesand adresa
https://extranet.brasovcity.ro/Registratura/ …
End cut––-
Programul a “uitat” sa ataseze documentele respective iar prin link am
aflat numai ca acestea au fost rezolvate favorabil ????
Solicit:
1) Sa primesc raspunsurile corespunzatoare prin intermediul unui
functionar care are competente lingvistice de comunicare respectiv
intelege sensul cuvintelor.Conform CODUL DE CONDUITA al angajatilor
din Primaria Municipiului Brasov Art. 6 litera j:” deschiderea si
transparenta –
principiu conform caruia activitatile desfasurate de angajati în
exercitarea functiei lor sunt publice si pot fi supuse
monitorizarii cetatenilor” acesta sa se identifice cu numele propriu ca
semn de “deschidere si transparenta”
2) Cer ca BIROUL INFORMATII PUBLICE SI MASS MADIA inainte sa
iscaleasca rapunsul sa verifice daca este solutionata petitia conform
atributiunilor (tine evidenta si solutioneaza petitiile înregistrate
conform OG 27 / 2002, cu modificarile si completarile aduse de L
233/2002)
ca sa nu se intimple ca la raspunsul dat sub numarul 56070 in care nu
exista nici o legatura intre ce am cerut eu si raspunul primit in afara
faptului ca ambele au acelasi numar.
Imi recunosc limitele intelectuale nereusind sa inteleg ca:” Documentul
cu numarul ….. a fost expediat catre dumneavoastra” inseamna
“tradus” :” au drept scop de a vă informa că petitia dumneavoastră a
fost înregistrată eu un anumit număr ….. Ulterior serviciul sau
institutia/societatea comercială competentă vă transmit răspunsul la
problemele sesizate”.Este totusi posibil ca raspunsul sa fie dat la
“plesneala”
3) Dupa aceste trei instiintari “antimergatoare” primite pe 19 Aug 2013
cind totusi primesc raspunsul mai ales ca toate au rezolutia FAVORABIL
(conform linkului)?
Popescu-Colibasi Dan
BRASOV str.Jepilor nr. 34 Bl. A 33 sc. A etaj.3 ap. 14 cod postal
500xxx
RDS fix 0368.402.xxx Mail: pcdan@rdslink.ro |
56070/02.08.2013
|
---|
Rezolvat Favorabil | Petent:Popescu-Colibasi Dan Cuprins:
Catre :
PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
B-dul Eroilor Nr.8
Stimate domnule Primar,
Doresc sa pun in practica:"stimularea participarii cetatenesti la
luarea deciziilor împreuna cu administratia publica locala"conform cu
scopul C.I.C prin implicarea mea in constituirea unui "compartiment
distinct pentru relatii cu publicul"obligatie imperativa din Legea nr.
233/2002 art.6 (1) .
Intuiesc ca sunt cel mai "vocal" cetatean online si pot reprezenta cu
succes pe "colegii" mei care exceleaza prin tacere. Inteleg si accept ca
organizarea acestui compartiment este atributul exlusiv al primariei
insa inainte ca sa se ajunga la forma finala sa se poata face propuneri
in calitate de "beneficiar",functionarul public si cetateanul avind un
scop comun: "Realizarea unui serviciu pentru cetateni care sa îi
sprijine cu profesionalism si promptitudine în rezolvarea
problemelor". Propunerea mea nu presupune nici un fel de obligatie sau
recompensa ci punerea in practica a unui principiu teoretic numit
"transparenta decizionala".
Astfel se poate valorifica experienta mea de "petitionar" care a permis
sa identific multe amanunte organizatorice care neclarificate creaza
probleme.
Sper sa nu primesc un raspuns gen :"declinarea competentei","rezolvat
intern" sau "rezolvat favorabil"
Popescu-Colibasi Dan
BRASOV str.Jepilor nr. 34 Bl. A 33 sc. A etaj.3 ap. 14 cod postal
500xxx
RDS fix 0368.402.xxx Mail: pcdan@rdslink.ro |
55681/01.08.2013
|
---|
Rezolvat Favorabil | Petent:Popescu-Colibasi Dan Cuprins:
Catre :PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOVB-dul Eroilor Nr.8
Stimate domnule Primar,
Reclam conf.Art. 11 Legea nr.
233/2002 prestatia salariatului care a raspuns la petitiile 53085 si
53509 (ref.la Sala Sporturilor) respectiv petitiile 33223 si urmatoarele
(referitor la electrovalva de 1000Euro) de abatere disciplinara conf.
Art. 15 prin nerespectarea termenului de solutionare si ... staruinte
pentru rezolvarea petitiilor în afara cadrului legal. Pe scurt gindeste
reactioneaza si se comporta la nivel "Twitter" si nu are ce cauta intr-un
compartiment pentru relatii cu publicul insa il face competent ca sa fie
consilier prezidential (vezi reactia lui Lazaroiu referitor la Antena3)
Reclam faptul ca la primarie nu exista un compartiment distinct pentru
relatii cu publicul Art. 6(1) care sa se ingrijeasca de rezolvarea
petitiilor. Actualul C.I.C. asigura numai "informatii" si nu raspunde
decit ca sa se respecte termenul de 30 zile. Un compartiment pentru
relatii cu publicul trebuie sa rezolve petitile asa incit trebuie sa
verifice daca se coreleaza ce cere petionarul cu raspunsul dat de
salariat si daca acesta bate cimpii sa-l forteze pe coleg sa refaca
raspunsul. In 2013 nu exista in organigrama primariei a unui
"compartiment distinct pentru relatii cu publicul" obligatie imperativa
din 2002 vezi art.6 (1). Asta nu inseamna ca in paranteza la C.I.C sa
apara relatii cu publicul din cauza ca apare atributiunea noua “Art. 6
(3)…. este obligat sa urmareasca solutionarea” care este deosebita de
starea actuala de "triaj" cind urmaresc numai ca “una” hirtia A4 din
exterior sa ajunga in interior si invers. Reamintesc domnule primar
aceasta petitie va este direct adresata si conf. art.4 urmariti va rog
legalitatea solutiilor nu ca pina acuma cind cerind informatii punctuale
despre electrovalva de 1000 Euro am primit un raspuns plin de
generalitati despre "Eficentizarea consumului de energie termica" de la
SC Tetkron SRL ???? Sunt convins ca pana la aceasta data nu stiti de
acest conflict intre mine si salariati cu toate ca in permanenta am
adresat petitiile direct spre dumneavoastra. Intrebare dumneavoastra
conduceti salariatii sau invers?
In concluzie doresc ca raspunsul la
petitii sa il primesc in format electronic prin posta electronica
respectind art.13 si nu ca pina acuma cind primesc un mail
genul:
---begin cut
Suject:Documentul v-a fost expediat Buna ziua. Documentul cu numarul 42140 / 2013 a fost expediat catre dumneavoastra. Informatii suplimentare puteti obtine in sectiunea
"Cautare acte in registratura" din portalul primariei, accesand adresa
https://extranet.brasovcity.ro/Registratura/Documente/Document.aspx.
Primaria Municipiului Brasov
---end cut
lipsind documentul care contine
raspunsul iar linkul ma trimite pe o pagina de portal unde vad rezolutii "ciudate" gen "rezolvat intern","rezolvat favorabil" si mai nou "declinarea competentei". Cer sa apara in raspuns exact ce se cere la art.13 din Legea nr. 233/2002 Poate reusiti sa o convingeti pe doamna Gabriela Vlad sa dispuna modificarea paginii html unde se depun petitiile ca sa poti atasa si documente in format *.doc respectiv *.jpg. Doresc sa aflu cum se numeste functionarul care a intocmit
raspunsul la petitiile mele. Pe “hol” il identific dupa ecuson “online” in schimb are regim/comportare de “mascat”. In plus doresc sa aflu cum pot sa intru in legatura cu comisia de disciplina ca sa le prezint situatia cu care ma confrunt din 07.05.2013. Consider ca
salariatul/salariata ar preceda corect daca se dadea aceasta rezolutie in situatia cind eu eram asistat social si mai “pofteam” o butelie pe motiv ca prima ramasese amanet la “birt” insa asa ma simt:”scuipat din priviri!” de salariat. Solicit imperativ ca raspunsul sa reflecte urmatoarele articole din Legea nr. 233/2002
Art. 4 Conducatorii ...institutiilor publice ... sunt direct raspunzatori de buna organizare
si desfasurare a activitatii de primire, evidentiere si rezolvare a petitiilor ce le sunt adresate, precum si de legalitatea solutiilor si comunicarea acestora în termenul legal.
Art. 6 (1).. institutiile publice .. sunt obligate sa organizeze un compartiment distinct pentru
relatii cu publicul, care sa primeasca, sa înregistreze, sa se îngrijeasca de rezolvarea petitiilor si sa expedieze raspunsurile catre petitionari.
Art. 6 (3) Compartimentul .... este obligat sa urmareasca solutionarea ….
Art. 6.1.1 Petitiile gresit îndreptate vor fi trimise în termen de 5 zile de la înregistrare de catre compartimentul autoritatilor sau institutiilor publice care au ca atributii rezolvarea
problemelor sesizate, urmând ca petitionarul sa fie înstiintat despre aceasta
Art. 8 (1) Autoritatile si institutiile publice sesizate au obligatia sa comunice petitionarului, în termen de 30 de zile de la data înregistrarii petitiei, raspunsul, indiferent daca solutia este
favorabila sau nefavorabila. Art. 11 În cazul în care prin petitie sunt sesizate anumite aspecte din activitatea unei persoane, aceasta nu poate fi solutionata de persoana în cauza sau de catre un subordonat al acesteia.
Art. 13 Semnarea raspunsului se face de catre conducatorul autoritatii sau institutiei publice ori de persoana împuternicita de acesta, precum si de seful compartimentului care a solicitat petitia. În
raspuns se va indica, în mod obligatoriu, temeiul legal al solutiei adoptate.Art. 15 Constituie abatere disciplinara
a) nerespectarea termenelor de solutionare a petitiilor,
b)... staruintele pentru rezolvarea unor petitii în afara cadrului legal;
In concluzie la ora actuala raspunsul primariei este ilegal intrucit nu este emis de
“Compartiment distinct pentru relatii cu publicul” cum prevede Legea nr. 233/2002
Popescu-Colibasi Dan BRASOV str.Jepilor nr. 34 Bl. A 33 sc. A
etaj.3 ap. 14 cod postal 500xxx RDS fix 0368.402.xxx Mail:
pcdan@rdslink.ro |
55676/01.08.2013
|
---|
Rezolvat Favorabil | Petent: Popescu-Colibasi Dan Cuprins:
Problematica:E-Functionar > Am o nelamurire; Cuprins: Mesaj:
Sa traiti! Registratura are probleme,am incercat sa postez o petitie (am captura)dar nu am primit numar si de aceea apelez la dumneavoastra.Se intituleaza "reclamatie.doc" si este anexata.
Rog sa primesc numar si normal o sa astept 30 zile. Multumesc anticipat
P.S.daca nici asa nu merge o trimit recomadata cu confirmare de primire si tot o inregistrez.; |
53509/23.07.2013
|
---|
Declinare competenta | Petent: POPESCU COLIBASI Dan Cuprins:
Catre : PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
B-dul Eroilor Nr.8
Stimate domnule Primar,
Apreciez operativitatea cu care a fost rezolvata petitia nr.53085/22.07.2013
Din pacate nu inteleg rezolutia:"Declinare competenta",indicati catre cine a fost dirijata petitia mea.
Reamintesc inainte de renovare pe frontispiciu aparea numele:"Popescu Colibasi Dumitru" dupa renovare :"a fost receptionata din punct de vedere tehnic si predata Primariei Brasov de catre Compania Nationala de Investitii." (extras din ziar) a disparut numele.Intrebare cine a avut
"competenta" sa faca sa dispara numele?
Multumesc anticipat pentru timpul acordat
Popescu-Colibasi Dan BRASOV str.Jepilor nr. 34 bl.A33 sc.A ap.14
Sper sa primesc un raspuns la fel de promt. |
53085/22.07.2013
|
---|
Declinare competenta | Petent: POPESCU COLIBASI Dan Cuprins:
Catre :
PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
B-dul Eroilor Nr.8
Stimate domnule Primar,
Am apreciat modul cum a fost renovata Sala Sporturilor din
Brasov insa nu a fost finalizat un mic “amanunt” .
Inainte de renovare sala se numea “Dumitru Popescu Colibasi”
insa acuma nu mai este pus in evidenta acest nume. Banuiesc ca asta se
datoreaza epuizarii fondurilor si de aceea ma ofer sa suport integral
costul unui panou identic ca dimensiune cu cel pe care se afiseaza “Sala
Sporturilor”. Ideal ar fi ca aceasta solicitare sa poata fi rezolvata
pana pe 16 August cind are loc Memorialul Popescu Colibasi Dumitru.
Prin tirg umbla vorba ca aceasta scapare nu este intimplatoare din
cauza ca se intentioneaza “botezarea” salii cu numele unui “potent” om
de afaceri.
Precizez ca problema in sine il lasa pe tatal meu rece si nici eu nu urmaresc folose patrimoniale insa se spune ca fastul unei inmormintari se face pentru cei vii si poate asa se gasesc si altii sa faca ce a facut tatal meu pentru sport. Prea multe nedreptati a suportat tatal meu
in timpul vietii ca sa “taxat” si dupa moarte intr-un mod nesportiv.
Ma bazez pe faptul ca fiind si dumneavoastra profesor de educatie fizica specializarea Handball o sa rezonati pozitiv la solicitarea mea.
Sunt convins ca daca ma sprijiniti in demersul meu o sa am succes.
Solicit si o copie dupa Hotarirea Consiliului Local in care s-a decis atribuirea numelui actual al salii ca sa o postez spre stiinta celor care nu stiu asta.
Multumesc anticipat pentru timpul acordat
Popescu-Colibasi Dan
BRASOV str.Jepilor nr. 34 bl.A33 sc.A ap.14
|
52066/17.07.2013
|
---|
Rezolvat Intern | Petent: Popescu-Colibasi Dan Cuprins:
Problematica:E-Functionar > Am o nelamurire; Cuprins: Mesaj: Stimate
domnule Primar,
Am primit din partea primariei un mail la data de 26 Jun 2013 din care extrag ce este mai jos:
begin cut
Documentul cu numarul 42140 / 2013 a fost expediat catre dumneavoastra. Informatii suplimentare puteti obtine in sectiunea "Cautare acte in registratura" din portalul rimariei, accesand adresa https://extranet.brasovcity.ro/Registratura/Documente/Document.aspx.
Primaria Municipiului Brasov
end cut
Va informez ca azi 7/10/2013 documentul 42140 / 2013 inca nu a ajuns la mine si intrind pe linkul dat am aflat numai ca a fost "Rezolvat favorabil". Raspunsul este la fel de "explicit" ca cel anterior dat la doc:33223/07.05.2013 :Rezolvat Intern
A ramas neclar un mic amanunt la intrebare pusa de mine la data de 07.05.2013:"unde dracului Iulian Mara a vazut o electrovalva care costa 1.000 de euro ?"
Imi dau seama ca nu am cum sa aflu asta dialogind cu un om (functionar public) care nu are "competente lingvistice de comunicare". Accept necesitatea stringenta ca acesta sa aiba "servici" ca forma de protectie sociala insa cel putin trebuie izolat ca sa nu mai comunice cu exteriorul in mod oficial.
Portalul permite sa transmita raspunsuri la petitii in format electronic mai ramina ca sa afle asta si functionarii publici.
Solicit in continuare sa primesc raspuns (in format electronic) si tinind cont ca acesta trebuie numai expediat nu cred ca mai astept 30 zile
Anexe:
mail-ul primit pe 26 Jun 2013 (mail_26 Jun 2013.jpg); |
42470/11.06.2013
|
---|
In lucru | Petent: Popescu-Colibasi Dan Cuprins:
Problematica:E-Functionar > Am o nelamurire; Cuprins: Mesaj: Salut
doamna/domnule!
Multumesc puteam sa fac un pariu ca nu ajung la registratura acuma sper ca dupa 30 de zile sa nu mai primesc raspunsul:"rezolvat intern"A aparut o problema la nr 42140 este inregistrata corect petitia si continutul in schimb la nr 42141 este inregistrata
Solicitare: Mesaj (#1411) si nu cealanta petitie.
Deschideti va rog Mesaj (#1411) si de acolo extrageti: petitia 3.doc si ROMARG_va_rugam.jpg care impreuna devin o petitie separata.
Rog sa ma anuntati ce numar primeste aceasta petitie.
Multumesc anticipat pentru efortul depus
toate bune,
Dan Colibasi; |
42141/10.06.2013
|
---|
In lucru | Petent: Popescu-Colibasi Dan Cuprins:
Problematica:E-Functionar > Am o nelamurire; Cuprins: Mesaj: Salut doamna/domnule
Am trimis azi doua petitii la care nu am avut posibilitate sa atasez fisiere pe motiv de "bad" in portal.
-la prima petitie rog atasati:Petitie_2.doc si petitie_confirmare_1.jpg
-la petitia nr 2 atasati va rog: petitia 3.doc si ROMARG_va_rugam.jpg
Scuze pentru defectiunea de programare si verificare a portalului (nu era treaba mea).
Rugati pe doamna Gabriela Vlad sa dea dispozitie sa se rezolve problema ca si in pagina in care se compune petitia sa ai facilitatea de aici.
Rog confirmati prin mail la pcdan@rdslink.ro ca urmariti problema ridicata si nu uitati sa va iscaliti cu numele real nu generic "Primaria Brasov" de fapt obligatie din regulamentul intern daca este nevoie va dau si articolul. Astfel stiu cui sa-i multumesc pentru efortul depus.
Dan Colibasi; |
42140/10.06.2013
|
---|
Rezolvat Favorabil | Petent:Popescu-Colibasi Dan Cuprins:
PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
b-dul. Eroilor nr. 8
Stimate domnule Primar,
Fac acest demers in baza ORD. nr.27 din 30 ianuarie 2002 art.2 si solicit conform art.5 sa dispuneti: ”masuri de cercetare si analiza detaliata a tuturor aspectelor sesizate.”
S-a implinit o luna de cind am am depus o petitie inregistrata cu numarul 33223 / 07.05.2013 (cod web: FA55)
Daca este citita de cineva care are "competente lingvistice de comunicare" putea observa ca in 5 minute se putea rezolva petitia. Prin telefon se optinea informatie si se trimitea prin mail,ulterior putea sa-si urmeze cursul "birocratic" precizind si solutia temporara luata de un salariat care nu are regim de "robotel".
Rog cu autoritatea asigurata de functia dumneavoasta si cereti salariatilor: "Gabriela Vlad" ,cic@brasovcity.ro si dispecerat@brasovcity.ro sa acceseze serverul si sa raspunda la mail-urile primite.
Ramin in continuare actuale solicitarile din petitie 33223 /07.05.2013
Suplimentar citez :"Ordonanta nr.27/2002 Art.8 al privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor prin care autoritatile si institutiile publice sunt obligate sa formuleze raspuns
scris petitionarului in termen de 30 de zile de la data inregistrarii" si de aceea fac copy/paste dupa o petitie mai veche ramasa fara raspuns si repet acelasi demers:
Solicit ca sa urmariti traseul adresei 74824/03.oct 2007 si sa primesc un "listing" cu traseul ei ca sa pot identifica cosurile, rafturile usile si culoarele care au frinat deplasarea "hirtiei". Dupa ce ma edific in calitate de contribuabil o sa propun domnului primar sa mai angajeze
personal daca este cazul sau sa dea dispozitii pentru fluidizarea "traficului".
Mai repet o data solicitarea ca la petitii trimise sub format electronic sa primesc si raspunsul tot in acelasi la adresa de mail :" pcdan@rdslink.ro"
Ma ofer in mod voluntar si gratuit sa ma ocup de aceste amanunte organizatorice care ii maninca ficatii "stimatului cetatean" in accesarea unui :"sistem informatic integrat,orientat spre cetatean"proiect cu o valoare de 2,1 milioane lei numit :“Primaria Brasov la un click distanta”
Rog tineti cont ca sunt presat putin de timp am “numai” 67 de ani si cred ca o sa am greutati sa continui dialogul de la Cimitirul Municipal.
Am speranta ca nu mai trebuie sa astept multipli de 30 de zile pana se rezolva asta.
Anexe:
-o captura cu petitia si confirmarea faptului ca mail-urile au ajuns pe serverul institutiei petitie_confirmare_1.jpg
-prezenta petitie sub format doc petitie_2.doc
Vă multumesc pentru solicitudine,
POPESCU COLIBASI Dan BRASOV str.Jepilor nr. 34 bl.A33 sc.A ap.14
P.S.-Datorita modului "pamfletar" cum fac petitia ma astept ca ea sa nu ajunga nici macar la registratura
-Sper ca nu aveti pretentia sa dau dovada de respect, consideratiune sau stima pentru niste salariati care asa intaleg sa trateze pe "stimatul cetatean"
-cum aplicati din Ord. nr.27/2002 ART. 15 a) nerespectarea termenelor de solutionare a petitiilor?
-sub forma beletristica problema se poate /citi/auzi/vedea pe linkul:
petitie 33223
|
33223/07.05.2013
|
---|
Rezolvat Intern | Petent:Popescu-Colibasi Dan Cuprins:
Rog pe domnul Iulian Mara, secretarul Comisiei de Buget finante din cadrul Consiliului Local sa dea mai multe detalii despre electrovalva care costa 1.000 de euro.Concret solicit un link spre producator ca sa vad cit este de "desteapta" aceasta electrovalva.Am aflat de ea din
: cum se poate face economie la caldura in scoli
Multumesc anticipat!
Inapoi la insemnarea sursa
cp_DPC 56070 sa 2013
| |