Sunt articole care ma ajuta sa exemplific ce sustin si ca sa fiu sigur ca nu dispar din locatia originala apelind la performantul instrument "copy/paste" le fixez la mine pe site. Pornind de la ele cu resursele mele limitate caut sa le adaug TVA.(fara "Taxa" mai mult "Valoare Adaugata") Ca reusesc sau nu asta este alta poveste. Sursa-ziuanews
begin copy/paste
ZIUAnews are dovada ca spusele pilotului Mihai Serban legate de faptul ca România nu este membru
COSPAS
,
sistemul de care apartine satelitul unde ajunge pachetul cu semnalul digital emis inclusiv de avionul ce s-a prabusit în Muntii Apuseni, sunt adevarate.Potrivit specilistului, autoritatile de la noi nu au facut demersurile pentru a primi un cod de tara în COSPAS. Acest lucru înseamna practic ca, în ciuda faptului ca autoritatile îi obliga pe toti proprietarii sa achizitioneze acest sistem, este practic nul, întrucât la noi în tara nu se aud semnalele de avertizare primite, tocmai pentru ca nu suntem membru COSPAS.
„Ma asteptam la un raspuns totusi de la Autoritatea Aeronautica, care obliga proprietarii de avioane sa monteze ultimul tip de ELT, deci acel tip care emite pe toate frecventele. Daca m-ai pus sa cheltui bani, ai urmarit si mai departe unde se va duce acel semnal? Ce se întâmpla cu el? Daca exista cienva în România care îl va receptiona si va avea vreo reactie? La ce s-a întâmplat de data asta se vede ca nu.
Autoritatile au mai pus o întrebare tâmpita. Au zis: da, dar semnalul cu 121,5 se aude. Asta nu s-a auzit. Pai da, asta nu se aude. Asta este un pachet cu un semnal codat digital, care încorporeaza datele despre proprietar, despre avion, despre telefon, despre unde se apeleaza, tot ce a vrut prorpietarul sa comunice celui care va cauta avionul. Acest semnal codat special se emite prin satelit, satelit al sistemului COSPAS, sistem european, în care, într-adevar, si rusii sunt membri, si în care România nu este prezenta. Banuiesc ca vrem sa aflam de ce nu suntem membrii acolo. De ce pe site-ul COSPAS în dreptul României scrie: la ELT-uri portabile - NU. La ELT-uri mobile - NU. La alea de avion - NU.
Cum sa ne raspunda daca nici ministerul, nici Autoritatea Aeronautica ... Scrie pe site: vrei sa fii membru, sa ti se acorde un cod de tara? Da un telefon la secretariatul COSPAS. A dat cineva telefona colo? Daca a dat sa ne arate si noua cineva documentul si apoi vom întelege ce s-a întâmplat. Dar deocamdata înteleg ca nimeni, nici din Ministerul Transporturilor, nici din Autoritatea Aviatica.
Mai mult decât atât, acest sistem pe 406 nu este destinat numai aviatiei. Este destinat avionaelor, vapoarelor si persoanelor fizice care se deplaseaza în terenuri unde pot suferi accidente. Îl scoti de la curea, apesi un buton si va veni cineva la tine sa te salveze.
M-au pacalit 25 de ani, am crezut ca în ultimii ani se îndreapta lucrurile si iata ca nu vine nimeni sa ne caute. Nici n-ar fi fost nevoie de partea de telefonie. Este o discutie care nu si-ar fi avut locul, daca sistemul cu 406 ar fi fost functional.
Încrederea era totala în existenta acestui aparat si a echipelor care sunt în spatele lui si a reactiei pe care o vor avea si ma vor recupera de oriunde. Eu am fost si pilot militar. ?i exemplul era ca pilotul militar care catapulteaza în fata linilor inamice, activeaza acest emitator portabil si elicoptarul vine sa-l ia de acolo. Ce elicopter sa vina sa ma ia? Elicopterul care la Câmpia Turzii nu mai avea echipaj valid. Nu zburase în ultimele sase luni si nu au avut ore de antrenament. Ca elicopterul de la SMURD nu are dotare pentru a ma dota. El e echipat dpdv medical. Nu stiu cum sa-mi exprim ceea ce simt ca nu-i prima pacaleala pe care o suferim în aviatie si nu le-as dori sa intre pe mâna pilotilor", a spus pilotul Mihai Serban.
DOVADA
end copy/paste
Inapoi la insemnarea sursa Tara lui Soric
|