777_reclamatie


 
Normal nu am uitat prestatia salariatului asa ca o sa caut sa-l scot din "vizuina"

Catre :


PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV

B-dul Eroilor Nr.8

Stimate domnule Primar,

Reclam conf.Art. 11 Legea nr. 233/2002 prestatia salariatului care a raspuns la petitiile 53085 si 53509 (ref.la Sala Sporturilor) respectiv petitiile 33223 si urmatoarele (referitor la electrovalva de 1000Euro) de abatere disciplinara conf. Art. 15 prin nerespectarea termenului de solutionare si ... staruinte pentru rezolvarea petitiilor în afara cadrului legal.

Pe scurt gindeste reactioneaza si se comporta la nivel Twitter si nu are ce cauta intr-un compartiment pentru relatii cu publicul insa il face competent ca sa fie consilier prezidential

(vezi reactia lui Lazaroiu referitor la Antena3)

Reclam faptul ca la primarie nu exista un compartiment distinct pentru relatii cu publicul Art. 6(1) care sa se ingrijeasca de rezolvarea petitiilor. Actualul C.I.C. asigura numai "informatii" si nu raspunde decit ca sa se respecte termenul de 30 zile. Un compartiment pentru relatii cu publicul trebuie sa rezolve petiitile asa incit trebuie sa verifice daca se coreleaza ce cere petionarul cu raspunsul dat de salariat si daca acesta bate cimpii sa-l forteze pe coleg sa refaca raspunsul.

In 2013 nu exista in organigrama primariei a unui "compartiment distinct pentru relatii cu publicul" obligatie imperativa din 2002 vezi art.6 (1). Asta nu inseamna ca in paranteza la C.I.C sa apara relatii cu publicul din cauza ca apare atributiunea noua “Art. 6 (3)…. este obligat sa urmareasca solutionarea” care este deosebita de starea actuala de "triaj" cind urmaresc numai ca “una” hirtia A4 din exterior sa ajunga in interior si invers.

Reamintesc domnule primar aceasta petitie va este direct adresata si conf. art.4 urmariti va rog legalitatea solutiilor nu ca pina acuma cind cerind informatii punctuale despre electrovalva de 1000Euro am primit un raspuns plin de generalitati despre "Eficentizarea consumului de energie termica" de la SC Tetkron SRL ????

Sunt convins ca pana la aceasta data nu stiti de acest conflict intre mine si salariati cu toate ca in permanenta am adresat petitiile direct spre dumneavoastra.

Intrebare dumneavoastra conduceti salariatii sau invers?

In concluzie doresc ca raspunsul la petitii sa il primesc in format electronic prin posta electronica respectind art.13 si nu ca pina acuma cind primesc un mail genul:

---begin cut

Suject:Documentul v-a fost expediat

Buna ziua.

Documentul cu numarul 42140 / 2013 a fost expediat catre dumneavoastra.

Informatii suplimentare puteti obtine in sectiunea 'Cautare acte in registratura' din portalul

primariei, accesand adresa

https://extranet.brasovcity.ro/Registratura/Documente/Document.aspx.

Primaria Municipiului Brasov

---end cut

lipsind documentul care contine raspunsul iar linkul ma trimite pe o pagina de portal unde vad rezolutii "ciudate" gen "rezolvat intern","rezolvat favorabil" si mai nou "declinarea competentei".

Cer sa apara in raspuns exact ce se cere la art.13 din Legea nr. 233/2002

Poate reusiti sa o convingeti pe doamna Gabriela Vlad sa dispuna modificarea paginii html unde se depun petitiile ca sa poti atasa si documente in format *.doc respectiv *.jpg.


Doresc sa aflu cum se numeste functionarul care a intocmit raspunsul la petitiile mele.

Pe “hol” il identific dupa ecuson “online” in schimb are regim/comportare de “mascat”.


In plus doresc sa aflu cum pot sa intru in legatura cu comisia de disciplina ca sa le prezint situatia cu care ma confrunt din 07.05.2013.

Consider ca salariatul/salariata ar preceda corect daca se dadea aceasta rezolutie in situatia cind eu eram asistat social si mai “pofteam” o butelie pe motiv ca prima ramasese amanet la “birt” insa asa ma simt:”scuipat din priviri!” de salariat.

Solicit imperativ ca raspunsul sa reflecte urmatoarele articole din Legea nr. 233/2002

Art. 4 Conducatorii ...institutiilor publice ... sunt direct raspunzatori de buna organizare si desfasurare a activitatii de primire, evidentiere si rezolvare a petitiilor ce le sunt adresate, precum si de legalitatea solutiilor si comunicarea acestora în termenul legal.

Art. 6 (1).. institutiile publice .. sunt obligate sa organizeze un compartiment distinct pentru relatii cu publicul, care sa primeasca, sa înregistreze, sa se îngrijeasca de rezolvarea petitiilor si sa expedieze raspunsurile catre petitionari.

Art. 6 (3) Compartimentul .... este obligat sa urmareasca solutionarea ….

Art. 6.1.1 Petitiile gresit îndreptate vor fi trimise în termen de 5 zile de la înregistrare de catre compartimentul autoritatilor sau institutiilor publice care au ca atributii rezolvarea problemelor sesizate, urmând ca petitionarul sa fie înstiintat despre aceasta.

Art. 8 (1) Autoritatile si institutiile publice sesizate au obligatia sa comunice petitionarului, în termen de 30 de zile de la data înregistrarii petitiei, raspunsul, indiferent daca solutia este favorabila sau nefavorabila.

Art. 11 În cazul în care prin petitie sunt sesizate anumite aspecte din activitatea unei persoane, aceasta nu poate fi solutionata de persoana în cauza sau de catre un subordonat al acesteia.

Art. 13 Semnarea raspunsului se face de catre conducatorul autoritatii sau institutiei publice ori de persoana împuternicita de acesta, precum si de seful compartimentului care a solicitat petitia. În raspuns se va indica, în mod obligatoriu, temeiul legal al solutiei adoptate.

Art. 15 Constituie abatere disciplinara

a) nerespectarea termenelor de solutionare a petitiilor,

b)... staruintele pentru rezolvarea unor petitii în afara cadrului legal;


In concluzie la ora actuala raspunsul primariei este ilegal intrucit nu este emis de

“Compartiment distinct pentru relatii cu publicul” cum prevede Legea nr. 233/2002

Dan POPESCU COLIBASI


BRASOV str.Jepilor nr. 34 Bl. A 33 sc. A etaj.3 ap. 14 cod postal 500294


RDS fix 0368.402.735 Mail: pcdan@rdslink.ro

 

Cum registratura este "constipata" o iau pe ocolite
Inapoi la insemnarea sursa   778 Reclamatie 55681
Home

 

                                © 2009~2085 OSCII-Lab               Home    Popescu-Colibasi          Free counters!

click spre "negustori"