Normal nu am uitat prestatia salariatului asa ca o sa caut sa-l scot din "vizuina"
Catre :
PRIMARIA MUNICIPIULUI
BRASOV
B-dul Eroilor Nr.8
Stimate domnule Primar,
Reclam conf.Art. 11
Legea nr. 233/2002 prestatia salariatului care a raspuns la petitiile
53085 si 53509 (ref.la Sala Sporturilor) respectiv petitiile 33223 si
urmatoarele (referitor la electrovalva de 1000Euro) de abatere
disciplinara conf. Art. 15 prin nerespectarea termenului de
solutionare si ... staruinte pentru rezolvarea petitiilor în afara
cadrului legal.
Pe scurt gindeste
reactioneaza si se comporta la nivel Twitter si nu are ce cauta
intr-un compartiment pentru relatii cu publicul insa il face
competent ca sa fie consilier prezidential
(vezi reactia lui
Lazaroiu referitor la Antena3)
Reclam faptul ca la
primarie nu exista un compartiment distinct pentru relatii cu
publicul Art. 6(1) care sa se ingrijeasca de rezolvarea petitiilor.
Actualul C.I.C. asigura numai "informatii" si nu raspunde
decit ca sa se respecte termenul de 30 zile. Un compartiment pentru
relatii cu publicul trebuie sa rezolve petiitile asa incit trebuie sa
verifice daca se coreleaza ce cere petionarul cu raspunsul dat de
salariat si daca acesta bate cimpii sa-l forteze pe coleg sa refaca
raspunsul.
In 2013 nu exista in
organigrama primariei a unui "compartiment distinct pentru
relatii cu publicul" obligatie imperativa din 2002 vezi art.6
(1). Asta nu inseamna ca in paranteza la C.I.C sa apara relatii cu
publicul din cauza ca apare atributiunea noua “Art. 6 (3)…. este
obligat sa urmareasca solutionarea” care este deosebita de starea
actuala de "triaj" cind urmaresc numai ca “una” hirtia
A4 din exterior sa ajunga in interior si invers.
Reamintesc domnule
primar aceasta petitie va este direct adresata si conf. art.4
urmariti va rog legalitatea solutiilor nu ca pina acuma cind cerind
informatii punctuale despre electrovalva de 1000Euro am primit un
raspuns plin de generalitati despre "Eficentizarea consumului de
energie termica" de la SC Tetkron SRL ????
Sunt convins ca pana
la aceasta data nu stiti de acest conflict intre mine si salariati cu
toate ca in permanenta am adresat petitiile direct spre
dumneavoastra.
Intrebare dumneavoastra
conduceti salariatii sau invers?
In concluzie doresc ca
raspunsul la petitii sa il primesc in format electronic prin posta
electronica respectind art.13 si nu ca pina acuma cind primesc un
mail genul:
---begin cut
Suject:Documentul v-a
fost expediat
Buna ziua.
Documentul cu numarul
42140 / 2013 a fost expediat catre dumneavoastra.
Informatii suplimentare
puteti obtine in sectiunea 'Cautare acte in registratura' din
portalul
primariei, accesand
adresa
https://extranet.brasovcity.ro/Registratura/Documente/Document.aspx.
Primaria Municipiului
Brasov
---end cut
lipsind documentul care
contine raspunsul iar linkul ma trimite pe o pagina de portal unde
vad rezolutii "ciudate" gen "rezolvat
intern","rezolvat favorabil" si mai nou "declinarea
competentei".
Cer sa apara in
raspuns exact ce se cere la art.13 din Legea nr. 233/2002
Poate reusiti sa o
convingeti pe doamna Gabriela Vlad sa dispuna modificarea paginii
html unde se depun petitiile ca sa poti atasa si documente in format
*.doc respectiv *.jpg.
Doresc sa aflu cum
se numeste functionarul care a intocmit raspunsul la petitiile mele.
Pe “hol” il
identific dupa ecuson “online” in schimb are regim/comportare de
“mascat”.
In plus doresc sa aflu
cum pot sa intru in legatura cu comisia de disciplina ca sa le
prezint situatia cu care ma confrunt din 07.05.2013.
Consider ca
salariatul/salariata ar preceda corect daca se dadea aceasta
rezolutie in situatia cind eu eram asistat social si mai “pofteam”
o butelie pe motiv ca prima ramasese amanet la “birt” insa asa ma
simt:”scuipat din priviri!” de salariat.
Solicit imperativ
ca raspunsul sa reflecte urmatoarele articole din Legea nr. 233/2002
Art. 4
Conducatorii ...institutiilor publice ... sunt direct raspunzatori de
buna organizare si desfasurare a activitatii de primire, evidentiere
si rezolvare a petitiilor ce le sunt adresate, precum si de
legalitatea solutiilor si comunicarea acestora în termenul legal.
Art. 6 (1)..
institutiile publice .. sunt obligate sa organizeze un compartiment
distinct pentru relatii cu publicul, care sa primeasca, sa
înregistreze, sa se îngrijeasca de rezolvarea petitiilor si sa
expedieze raspunsurile catre petitionari.
Art. 6 (3)
Compartimentul .... este obligat sa urmareasca solutionarea ….
Art. 6.1.1
Petitiile gresit îndreptate vor fi trimise în termen de 5 zile de
la înregistrare de catre compartimentul autoritatilor sau
institutiilor publice care au ca atributii rezolvarea problemelor
sesizate, urmând ca petitionarul sa fie înstiintat despre aceasta.
Art. 8 (1)
Autoritatile si institutiile publice sesizate au obligatia sa
comunice petitionarului, în termen de 30 de zile de la data
înregistrarii petitiei, raspunsul, indiferent daca solutia este
favorabila sau nefavorabila.
Art. 11 În
cazul în care prin petitie sunt sesizate anumite aspecte din
activitatea unei persoane, aceasta nu poate fi solutionata de
persoana în cauza sau de catre un subordonat al acesteia.
Art. 13 Semnarea
raspunsului se face de catre conducatorul autoritatii sau institutiei
publice ori de persoana împuternicita de acesta, precum si de seful
compartimentului care a solicitat petitia. În raspuns se va indica,
în mod obligatoriu, temeiul legal al solutiei adoptate.
Art. 15 Constituie
abatere disciplinara
a) nerespectarea
termenelor de solutionare a petitiilor,
b)... staruintele
pentru rezolvarea unor petitii în afara cadrului legal;
In concluzie la ora
actuala raspunsul primariei este ilegal intrucit nu este emis de
“Compartiment
distinct pentru relatii cu publicul” cum prevede Legea nr. 233/2002
Dan POPESCU COLIBASI
BRASOV str.Jepilor nr.
34 Bl. A 33 sc. A etaj.3 ap. 14 cod postal 500294
RDS fix 0368.402.735
Mail: pcdan@rdslink.ro
|