Sunt articole care ma ajuta sa exemplific ce sustin si ca sa fiu sigur ca nu dispar din locatia originala apelind la performantul instrument "copy&paste" le fixez la mine pe site. Pornind de la ele cu resursele mele limitate caut sa le adaug TVA.(fara "Taxa" mai mult "Valoare Adaugata") Ca reusesc sau nu asta este alta poveste. Sursa lege5.ro
CAPITOLUL I
Organizarea pazei si obligatiile personalului silvic
Art. 1.
-
(1)
Unitatea de baza pentru asigurarea pazei este cantonul silvic.
(2)
La nivelul ocolului silvic se pot constitui districte silvice având în componenta mai multe cantoane silvice.
Art. 2.
-
Paza fondului forestier dintr-un canton se executa si se asigura de
catre padurarul titular de canton printr-o supraveghere permanenta,
luând masuri speciale în locurile în care se înregistreaza frecvent
taieri ilegale de arbori, pasunat neautorizat, incendii sau alte fapte
ce contravin regimului silvic.
Art. 3.
-
Personalul silvic cu atributii de paza a fondului forestier are
obligatia sa ia masuri de prevenire a savârsirii de fapte care, potrivit
prevederilor legale, constituie contraventii sau infractiuni silvice,
sa identifice persoanele care le-au savârsit si sa ia masuri în vederea
sanctionarii acestora si recuperarii pagubelor, potrivit legii.
Art. 4.
-
(1)
Predarea-primirea cantonului silvic se face pe baza de control de fond,
de catre seful ocolului silvic sau împuternicitul acestuia, în urma
caruia se încheie procesul- verbal de predare-primire a cantonului,
potrivit modelului prevazut în anexa nr. 1.
(2)
Odata cu primirea cantonului padurarul primeste condica de serviciu, al
carei model este prevazut în anexa nr. 2, pe care o completeaza cu
evidentele specifice, precum si harta cantonului.
Art. 5.
-
(1)
În situatii deosebite, când din motive întemeiate padurarul care preda
nu poate participa la controlul de fond pentru predarea-primirea
cantonului si la întocmirea procesului-verbal, la control participa, pe
lânga personalul prevazut la art. 4, 2 padurari de la cantoanele
învecinate, precum si un membru major al familiei padurarului titular de
canton, înstiintat în scris, în timp util, despre actiunea de
predare-primire a cantonului silvic.
(2)
Neparticiparea sau refuzul titularului de canton/membrului major al
familiei de a participa la predarea-primirea cantonului se va consemna
în procesul-verbal si nu va determina împiedicarea actiunii de
predare-primire a cantonului respectiv. În aceasta situatie la controlul
de fond va participa si un reprezentant al structurii teritoriale de
specialitate a autoritatii publice centrale care raspunde de
silvicultura.
(3)
În situatia în care la data predarii cantonului silvic nu exista un
salariat disponibil pentru preluarea cantonului, seful ocolului silvic
va desemna unul sau mai multi padurari din cantoanele învecinate care sa
ia în primire cantonul respectiv pe o perioada de maximum 60 de zile,
cu respectarea conditiilor minime de autorizare si functionare a
ocolului silvic, prevazute de legislatia în vigoare.
Art. 6.
-
Padurarul poarta raspunderea pentru modul în care îsi desfasoara
activitatea de paza a cantonului si are în principal urmatoarele
atributii:
a)
apara integritatea fondului forestier împotriva ocuparii sau folosirii
ilegale de terenuri, a taierilor ilegale de arbori si a sustragerii de
lemn sau a altor produse ale padurii, distrugerii constructiilor,
instalatiilor, bornelor, culturilor, degradarii arborilor, puietilor si
lastarilor, precum si a oricaror fapte ilegale;
b)
mentine în buna stare bornele de hotar si limitele amenajistice,
semnaleaza în scris sefului ierarhic eventualele încalcari ale limitelor
fondului forestier sau ocuparea de terenuri din acest fond fara
aprobare legala;
c)
identifica arborii infestati, rupti, doborâti de fenomene naturale si raporteaza în scris sefului ierarhic;
d)
participa la stabilirea prejudiciului produs în raza cantonului prin
taierea, scoaterea din radacini, distrugerea, degradarea sau sustragerea
arborilor, puietilor si lastarilor si actioneaza pentru identificarea
autorilor acestor fapte;
e)
identifica cioatele arborilor taiati ilegal si locurile arborilor scosi
din pamânt si le înregistreaza în condica de serviciu;
f)
încheie acte de constatare a contraventiilor si infractiunilor silvice
si tine evidenta acestora în condica de serviciu;
g)
confisca sau retine, dupa caz, materialele lemnoase provenite din
savârsirea faptelor ilegale, în conditiile prevazute de lege;
h)
depune la sediul ocolului silvic, în termen de 5 zile de la data
încheierii, actele de constatare a contraventiilor si infractiunilor
silvice;
i)
delimiteaza suprafetele aprobate pentru pasunat sau pentru trecerea
animalelor prin paduri si urmareste respectarea conditiilor stabilite
prin aprobarile emise potrivit legii;
j)
pastreaza în stare de functionare pichetele de incendiu si mijloacele
pentru prevenirea si stingerea incendiilor din dotarea cantonului;
k)
executa patrulari în vederea prevenirii incendiilor în zonele si
perioadele de risc, iar în cazul declansarii unui incendiu alarmeaza
ocolul silvic si celelalte institutii abilitate pentru astfel de
situatii si actioneaza imediat pentru localizarea si stingerea
incendiului;
l)
urmareste ca accesul si circulatia persoanelor, autovehiculelor,
motocicletelor, ATV-urilor sau mopedelor în fondul forestier sa se faca
în conditii legale;
m)
supravegheaza amenajarile si lucrarile silvice de combatere a eroziunii
solului din padure si din perimetrele de ameliorare si constructiile
aflate în raza cantonului, în vederea mentinerii acestora în buna stare
de functionare;
n)
ia masuri de prevenire a depozitarii de gunoaie, moloz, resturi menajere
si altele asemenea, pe terenurile forestiere si în albiile cursurilor
de apa din raza de competenta, aplica prevederile legale în cazul
constatarii unor astfel de fapte;
o)
urmareste ca recoltarea, din paduri sau alte terenuri din fondul
forestier, de fructe de padure, ciuperci comestibile, plante medicinale,
seminte, rasina, litiera, strat fertil de sol, nisip, piatra si altele
asemenea sa se faca de catre persoane legal autorizate;
p)
controleaza circulatia materialului lemnos în fondul forestier în
vederea stabilirii provenientei si legalitatii transportului de
materiale lemnoase;
q)
instaleaza tablite avertizoare si de popularizare privind paza
padurilor, prevenirea si stingerea incendiilor de padure, accesul si
parcarea autovehiculelor în paduri;
r)
identifica si semnaleaza organelor abilitate aparitia cazurilor de poluare din raza cantonului;
s)
completeaza corespunzator evidentele specifice în condica de serviciu si anexa la condica.
Art. 7.
-
În situatia în care în structura organizatorica a ocolului silvic sunt
organizate districte silvice, seful de district organizeaza, coordoneaza
si controleaza permanent activitatea de paza desfasurata de catre
padurarii din subordine, având în principal urmatoarele atributii:
a)
organizeaza, coordoneaza si controleaza activitatea de paza desfasurata
de catre padurarii titulari de canton din raza sa de competenta, purtând
raspunderea, în solidar cu padurarul, pentru pagubele ce se aduc
fondului forestier ca urmare a neîndeplinirii atributiilor de serviciu;
b)
organizeaza patrulari si controale la punctele fixe constituite pentru
asigurarea pazei padurilor si a legalitatii provenientei si circulatiei
materialului lemnos;
c)
participa la patrulari de paza, organizate de ocolul silvic sau de alte
organe abilitate, actionând în vederea depistarii faptelor si
faptuitorilor care aduc prejudicii fondului forestier;
d)
efectueaza controale de fond si partiale în cantoanele din subordine sau
în alte cantoane ori de câte ori se impune;
e)
raporteaza imediat sefului ocolului despre producerea de evenimente
deosebite - incendii, inundatii, doborâturi, rupturi de vânt sau zapada,
furturi organizate, taieri ilegale, abateri ale personalului silvic,
atacuri de daunatori - si ia masuri de prima interventie pentru
limitarea pagubelor;
f)
verifica si înainteaza în maximum 5 zile rapoartele padurarilor catre ocolul silvic;
g)
solicita sprijin de specialitate în organizarea pazei padurilor, de la unitatile de politie si jandarmi;
h)
realizeaza lucrari de depistare, statistica, prognoza si, dupa caz, de
combatere a bolilor si daunatorilor padurii, în conformitate cu normele
tehnice privind protectia padurilor împotriva bolilor si daunatorilor;
i)
ia masuri pentru respectarea prevederilor planului de interventie în
paduri si pentru organizarea apararii împotriva incendiilor de padure si
aplica normele specifice de prevenire si stingere a incendiilor de
padure;
j)
semnaleaza în scris sefului de ocol eventualele încalcari ale limitelor
fondului forestier sau ocuparea de terenuri din acest fond fara aprobare
legala;
k)
identifica arborii infestati, uscati, rupti, doborâti de fenomene
naturale si raporteaza despre aceasta în scris în maximum 48 de ore
sefului de ocol, participa la evaluarea acestor arbori si asigura
preluarea acestora în gestiunea padurarului titular de canton;
l)
stabileste prejudiciul produs prin taierea ilegala, scoaterea din
radacini, distrugerea, degradarea sau sustragerea arborilor, puietilor
si lastarilor si identifica autorii acestor fapte, inventariaza cioatele
sau locurile arborilor scosi din radacina si le înregistreaza în
condica de serviciu a padurarului titular de canton;
m)
asigura depunerea la sediul ocolului, în termen de cel mult 5 zile de la
data încheierii acestora, a actelor de constatare a contraventiilor si
infractiunilor silvice, încheiate de acesta sau de padurarii din
subordine;
n)
încheie acte de constatare a contraventiilor si infractiunilor silvice
si dispune confiscarea sau retinerea materialelor lemnoase provenite din
savârsirea acestor fapte, potrivit prevederilor legale;
o)
are competenta sa identifice si sa inventarieze materialele lemnoase
provenite din savârsirea unor fapte ce pot fi calificate ca infractiuni
sau contraventii silvice;
p)
asigura delimitarea suprafetelor aprobate pentru pasunat sau pentru
trecerea animalelor domestice prin paduri si urmareste respectarea
prevederilor stabilite prin aprobarile emise potrivit legii;
q)
ia masuri pentru prevenirea depozitarii de gunoaie, moloz, resturi
menajere si altele asemenea pe terenurile forestiere si în albiile
cursurilor de apa din raza de competenta, aplica prevederile legale în
cazul constatarii unor astfel de fapte;
r)
identifica si semnaleaza organelor abilitate aparitia cazurilor de poluare din raza cantonului;
s)
urmareste completarea corespunzatoare a condicii de serviciu si a anexei
la condica de catre padurarii din subordine.
Art. 8.
-
Seful ocolului silvic raspunde de organizarea si desfasurarea
activitatii de paza a fondului forestier pe care îl are în administrare
sau pentru care ocolul silvic presteaza servicii silvice, având
urmatoarele atributii:
a)
ia masuri pentru asigurarea integritatii fondului forestier administrat
de ocolul silvic si a celui pentru care acesta asigura servicii silvice;
b)
ia masuri pentru asigurarea cu continuitate a pazei fondului forestier
administrat de ocolul silvic si a celui pentru care acesta asigura
servicii silvice;
c)
organizeaza arondarea cantoanelor si stabileste pentru titularii
acestora, prin fisele posturilor, atributiile specifice activitatii de
paza;
d)
ia masuri pentru întocmirea planului actiunilor de paza si al
controalelor de fond si partiale si urmareste îndeplinirea acestora,
potrivit prevederilor prezentului regulament;
e)
coordoneaza si controleaza activitatea personalului cu atributii de paza din subordine;
f)
organizeaza, în colaborare cu organele de politie, instruirea
personalului silvic dotat, potrivit legii, cu arma de serviciu si ia
masuri de pastrare a armamentului si munitiei în conditiile legale;
g)
actioneaza în colaborare cu structurile locale de politie, jandarmerie
si Garda de Mediu, în baza planurilor comune, pentru prevenirea,
constatarea si sanctionarea infractiunilor si contraventiilor silvice;
h)
solicita sprijinul structurilor teritoriale de politie, jandarmerie si
pompieri, în situatii deosebite, pentru desfasurarea actiunilor de
prevenire si stingere a incendiilor în fondul forestier;
i)
raspunde de completarea evidentelor din Registrul contraventiilor si
infractiunilor, al carui model este prevazut în anexa nr. 3;
j)
analizeaza lunar activitatea de paza, precum si modul de solutionare a
actelor încheiate în cazul constatarii savârsirii de contraventii si
infractiuni silvice, stabilind masurile care se impun;
k)
executa controale de fond si partiale;
l)
raspunde de finalizarea controalelor de fond sau partiale, inclusiv a
actiunilor de predare-primire a cantoanelor silvice;
m)
aproba actele de control de fond sau partiale, rezultatele actiunilor de
control al circulatiei materialului lemnos, precum si alte note de
control si stabileste sarcinile de serviciu pentru realizarea masurilor
specificate în aceste acte;
n)
asigura transmiterea directa sau prin structurile ierarhic superioare,
dupa caz, a situatiilor statistice privind activitatea de paza
solicitate de catre structurile teritoriale ale autoritatii publice
centrale care raspunde de silvicultura.
Art. 9.
-
Conducatorul directiei silvice sau al structurii silvice de rang
superior are, în principal, urmatoarele atributii:
a)
organizeaza activitatea de paza a fondului forestier din raza de
activitate a directiei/structurii de rang superior;
b)
dispune masuri de asigurare a integritatii fondului forestier în cazul
ocuparii fara aprobare legala de terenuri din acesta ori în cazul
neredarii în termen a terenurilor ocupate temporar;
c)
asigura instruirea personalului silvic cu atributii de paza din subordine;
d)
coordoneaza si controleaza activitatea ocoalelor silvice în domeniul pazei fondului forestier;
e)
aproba actele de control de fond întocmite de sefii de ocoale silvice si de personalul din subordine directa;
f)
ia masuri pentru recuperarea pagubelor produse fondului forestier si
finalizarea actiunilor întreprinse în acest sens;
g)
reprezinta structura silvica pe care o conduce în cadrul planurilor de
actiune intersectoriale, încheie protocoale de colaborare cu alte
institutii sau organizatii implicate în activitatea de paza a padurilor
si urmareste realizarea obiectivelor propuse în cadrul acestora;
h)
asigura asistenta juridica gratuita pentru personalul silvic din
subordine, în cauzele care au legatura cu activitatea de paza.
CAPITOLUL II
Asigurarea pazei padurilor în cadrul contractelor de administrare/servicii silvice
Art. 10.
-
Preluarea unei suprafete de fond forestier pentru care nu este încheiat
contract de administrare sau de servicii silvice, pentru care contractul
a încetat ori ocolului silvic care asigura administrarea sau serviciile
silvice i s-a retras autorizatia de functionare se face prin control de
fond.
Art. 11.
-
Contractul de administrare sau de servicii silvice se semneaza odata cu
procesul-verbal de predare-primire încheiat în baza controlului de fond.
Art. 12.
-
Controlul de fond se face, în cel mult 30 de zile de la data
solicitarii, de catre un reprezentant al structurii teritoriale de
specialitate din subordinea autoritatii publice care raspunde de
silvicultura, în prezenta proprietarului sau a unui împuternicit al
acestuia, a unui delegat al ocolului silvic care urmeaza sa asigure
administrarea sau serviciile silvice, împuternicit de catre seful de
ocol, a padurarului care preia si, dupa caz, a padurarului care preda
suprafata de fond forestier.
Art. 13.
-
Controlul de fond prevazut la art. 10 are ca obiect:
a)
limitele fondului forestier pentru a stabili eventualele încalcari de hotar;
b)
starea bornelor de hotar si a limitelor amenajistice;
c)
identificarea arborilor, puietilor sau lastarilor, taiati, rupti sau
scosi din radacini, fara drept, prin parcurgerea întregii suprafete,
evaluarea prejudiciilor si calculul pagubelor;
d)
modul de delimitare pe teren a zonelor si traseelor autorizate pentru pasunat, adapat si adapostire, dupa caz.
CAPITOLUL III
Controlul de fond si controlul partial
Art. 14.
-
Inginerii si tehnicienii silvici de la ocoale silvice, directii silvice,
structuri de rang superior, precum si personalul silvic de specialitate
din cadrul autoritatii publice centrale teritoriale care raspunde de
silvicultura executa sistematic, integral sau partial, controale în
cantoane privind aplicarea masurilor de paza, conservare si protejare a
fondului forestier.
Art. 15.
-
Controlul de fond are ca obiect:
a)
verificarea limitelor fondului forestier pentru a stabili eventualele încalcari de hotar;
b)
verificarea starii bornelor de hotar si a limitelor amenajistice;
c)
identificarea arborilor, puietilor sau lastarilor, taiati, rupti sau
scosi din radacini, fara drept, prin parcurgerea întregii suprafete,
evaluarea prejudiciilor si calculul pagubelor;
d)
verificarea modului în care s-a realizat delimitarea pe teren a zonelor
si traseelor autorizate pentru pasunat, adapat si adapostire, dupa caz;
e)
verificarea modului de gestionare a patrimoniului încredintat;
f)
verificarea modului de îndeplinire a sarcinilor privind prevenirea si stingerea incendiilor de padure;
g)
verificarea modului în care s-a completat condica de serviciu cu
evidentele specifice: autorizatii de pasunat sau trecere, autorizatii de
exploatare a partizilor, acte de contraventie si infractiune,
suprafetele regenerate pe cale naturala, mixta sau artificiala.
Art. 16.
-
(1)
Fiecare canton se parcurge anual cu cel putin doua controale de fond, în
situatia în care conditiile atmosferice permit identificarea
eventualelor prejudicii.
(2)
Controale de fond se efectueaza si în situatia în care cantonul trebuie
predat unei alte persoane din diverse motive - plecarea sau întoarcerea
din concediu, internarea în spital, suspendarea din functie, preluarea
suprafetelor de fond forestier în baza contractelor de
administrare/prestari servicii silvice, rearondari.
Art. 17.
-
Controlul partial vizeaza aceleasi obiective ca si controlul de fond,
dar se desfasoara pe o parte determinata din canton în baza unei
sesizari, în cazul semnalarii unor taieri ilegale sau cu ocazia
verificarii unor lucrari în curs de executare.
Art. 18.
-
Controalele de fond sau controalele partiale se executa în prezenta
padurarului titular al cantonului, precum si a unui asistent, personal
silvic delegat de seful de ocol.
Art. 19.
-
(1)
În timpul controlului se identifica cioatele care provin de la arborii taiati ilegal.
(2)
Cioatele prevazute la alin. (1) se numeroteaza, se marcheaza cu
dispozitivul de marcat specific si se inventariaza pe specii si
diametre.
(3)
Numerotarea se face în continuare pentru toate cioatele gasite într-un an în canton.
(4)
Determinarea diametrelor cioatelor provenite de la arborii taiati ilegal
se face conform prevederilor legale în vigoare.
Art. 20.
-
Padurarul titular de canton raspunde patrimonial, potrivit prevederilor
legale, pentru arborii, puietii si lastarii taiati ilegal, scosi din
pamânt, distrusi sau degradati, sustrasi ori aflati pe teren,
nejustificati prin procese-verbale de constatare a contraventiilor si
infractiunilor încheiate anterior declansarii controlului sau
justificati prin acte care ulterior controlului s-au dovedit, prin
decizii definitive ale instantelor judecatoresti, a fi neîntemeiate,
precum si pentru orice alte pagube produse patrimoniului aflat în
gestiune, stabilite potrivit prevederilor legale.
Art. 21.
-
(1)
La începerea si terminarea controlului înregistrarile din condica de
serviciu se vor închide/deschide cu urmatoarea formulare:
"
Început (terminat) controlul de fond (partial) azi, data ...........,
ora ....., în prezenta .........................................,
semnatura ......................................"
(2)
Pe durata controlului, la sfârsitul fiecarei zile, evidenta cioatelor
arborilor taiati ilegal din condica de serviciu se bareaza si se
semneaza de persoana care controleaza, persoana controlata si asistenti.
(3)
Persoana juridica angajatoare poate aproba, potrivit prevederilor
legale, limitarea raspunderii patrimoniale a personalului silvic cu
atributii de paza.
Art. 22.
-
(1)
Constatarile în urma controlului de fond sau controlului partial se
înscriu într-un act de control, încheiat pentru fiecare detinator în
parte, al carui model este prevazut în anexa nr. 4.
(2)
Fiecare pagina a actului de control se semneaza de persoana care
efectueaza controlul, de persoana controlata si de asistenti.
(3)
Actul de control de fond se depune la registratura ocolului silvic în
termen de cel mult 5 zile de la data încheierii controlului.
(4)
Evidenta controalelor de fond si a controalelor partiale executate se
pastreaza la ocolul silvic în Registrul de evidenta a controalelor, al
carui model este prevazut în anexa nr. 5.
Art. 23.
-
Actele controlului de fond sau ale controlului partial se aproba în
termen de 5 zile de la data depunerii, dupa cum urmeaza:
a)
de catre conducatorul structurii de control din cadrul autoritatii
publice centrale care raspunde de silvicultura sau de catre conducatorul
structurilor teritoriale de specialitate subordonate;
b)
de conducerea Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva, a directiei
silvice si a structurilor silvice de rang superior, dupa caz, pentru
actele de control întocmite de personalul din subordine; dupa aprobare,
un exemplar se transmite sefului ocolului silvic în raza caruia a fost
executat controlul pentru evidenta si aplicarea masurilor ce se impun,
precum si termenele si responsabilitatile pentru realizarea acestora;
c)
de catre seful ocolului silvic pentru actele de control întocmite de
personalul din subordine; acesta dispune si aplicarea masurilor ce se
impun, precum si termenele si responsabilitatile pentru realizarea
acestora.
CAPITOLUL IV
Dispozitii finale
Art. 24.
-
(1)
Ocoalele silvice vor organiza lunar actiuni de instruire privind
folosirea si întretinerea armamentului din dotare si de analiza a
activitatii pe linie de paza a padurilor, precum si de prezentare a
reglementarilor privind paza padurii.
(2)
Actiunile prevazute la alin. (1) se fac sub conducerea sefului ocolului
silvic, cu participarea întregului personal cu atributii privind paza
padurii.
(3)
Pe durata actiunilor prevazute la alin. (1), seful ocolului silvic
asigura continuitatea pazei fondului forestier cu personalul silvic
disponibil si cu sprijinul personalului de politie si jandarmerie.
(4)
Instruirea personalului de teren privind folosirea, pastrarea si
întretinerea armamentului si munitiei din dotare se face de organele de
politie abilitate, sub coordonarea directa a sefului ocolului silvic.
Art. 25.
-
Evidenta proceselor-verbale de constatare a contraventiilor si
infractiunilor se înscrie în "Registrul contraventiilor si
infractiunilor", al carui model este prevazut în anexa nr. 3.
Art. 26.
-
Anexele nr. 1-5 fac parte integranta din prezentul regulament.
ANEXA Nr. 1
la regulament
PROCES-VERBAL de predare-primire
-
integrala/partiala a cantonului .........................
-
a suprafetei preluate pe baza de contract
Data .......................
Subsemnatii, în conformitate cu prevederile Regulamentului de paza a fondului forestier, aprobat prin Hotarârea Guvernului nr. 1.076/2009,
am procedat la predarea-primirea totala/partiala a cantonului
silvic..................de la padurarul...............................
catre padurarul............................../a suprafetei preluate pe
baza de contract de la............................ dupa cum urmeaza:
1.
Suprafata fondului forestier pe categorii de folosinta
1.1.
Suprafata care face obiectul predarii-primirii de ............. ha în urmatoarea structura:
Suprafata totala - ha - |
din care pe categorii de folosinta: |
Terenuri acoperite cu padure P.D. |
Terenuri afectate împaduririi P.I. |
Terenuri neproductive P.N. |
Ocupatii si litigii P.T. |
Alte categorii de folosinta |
Alte terenuri |
|
|
|
|
|
|
|
1.2.
Pepiniera în suprafata de............ ari, cu urmatoarele culturi:
Specia |
|
|
|
|
|
Vârsta |
|
|
|
|
|
Suprafata - ari |
|
|
|
|
|
Reusita - % - |
|
|
|
|
|
1.3.
Suprafata de culturi specializate de ............. ha, din care pe specii:
1.4.
Suprafata de .......... ha rezervatie de seminte, din care pe specii:
1.5.
Pastravaria ......................... cu .................. m2 luciu de apa
1.6.
Regenerari naturale, artificiale si mixte în suprafata totala de .............. ha, dupa cum urmeaza:
Suprafata regenerari TOTALA - ha - |
din care: |
naturale |
artificiale |
mixte |
|
|
|
|
Locul amplasarii obiectivelor de la pct.: 1.2-1.6 se va detalia în anexa la condica de serviciu.
2.
Alte bunuri aflate în gestiune
2.1.
Materiale lemnoase aflate în gestiunea padurarului:
2.2.
Un numar de ............. borne parcelare specificate în anexa la condica de serviciu.
2.3.
Unelte si materiale, dupa cum urmeaza:
2.3.1.
Unelte si materiale P.S.I.
Uneltele si materiale |
U.M. |
Cantitati |
|
|
|
2.3.2.
Mecanisme, utilaje, unelte, materiale, obiecte de inventar si mijloace fixe:
Denumire |
U.M. |
Cantitati |
Nr. de inventar |
|
|
|
|
2.4.
Constructii
2.4.1.
Sediul de canton format din ............ camere si care au un grad de uzura ....................................
2.4.2.
Dependinte formate din:
-
.................................... grad de uzura .........................................;
-
.................................... grad de uzura .........................................;
-
.................................... grad de uzura .........................................;
-
.................................... grad de uzura ......................................... .
2.4.3.
Împrejmuiri din ..................... pe ..............................
m, cu gradul de uzura ............................
2.5.
Alte categorii de bunuri mobile si imobile
.............................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................
Inapoi la insemnarea sursa 743_Draganesti_OLT
|