Sunt articole care exemplifica ce sustin si ca sa fiu sigur ca nu dispar din locatia originala apelind la performantul instrument "copy&paste" le fixez la mine pe site. Pornind de la ele cu resursele mele limitate caut sa le adaug TVA.(fara "Taxa" mai mult "Valoare Adaugata") Ca reusesc sau nu asta este alta poveste. Sursa-paginademedia
Ziarista de la Antena 1 care a lansat-o pe Mirela Bugetara (vânzatoarea la taraba pusa sa cumpere rosii la bucata) a fost sefa de promotie la Intact Media Academy, scoala de media dezvoltata de grupul Intact.
Oana Stefan povesteste cum a ajuns la Antena 1: “Am terminat sefa de promotie si m-au oprit sa lucrez stiri, la departamentul economic.”
Citate capturate de Paginademedia.ro de pe blogul Oanei Stefan, care, de aproximativ o ora si jumatate, “is no longer available“:
“La Intact Media Academy am învatat de la cei mai buni ce înseamna munca în televiziune. Am vrut sa fiu cea mai buna, la fel ca ei.”
“În trei luni de zile m-am dedicat în totalitate acestei scoli si am reusit sa ajung în cel mai scurt timp acolo unde doar visam, pe ecranele Antenelor.”
“În fiecare zi sunt cu un pas mai aproape de succes.”
Printre impresii despre scoala, Oana Stefan reda si câteva “dezvaluiri senzationale” ale Biancai Dragusanu, la întâlnirea cu studentii de la Intact Media Academy. Bianca a fost invitat special la cursul de Presa Tabloida, coordonat de Dan Capatos. A venit în fata studentilor cu dezvaluiri tulburatoare despre fragilitatea pubertatii si atractia mediatica timpurie exercitata de Catalin Botezatu asupra adolescentei Bianca.
Luni, 12 martie, Observatorul Antenei 1 a difuzat o stire despre cum cumpara românii legume la bucata. În stirea respectiva a anumita “Mirela, bugetara”, cumpara doua rosii de la taraba. Câteva secunde mai târziu “Mirela Bugetara” se vedea în fundal, vânzând la o taraba.
accesind linkul ajungeti inapoi la insemnarea sursa Facatura
|