Sunt articole care exemplifica ce sustin si ca sa fiu sigur ca nu dispar din locatia originala apelind la performantul instrument "copy&paste" le fixez la mine pe site. Pornind de la ele cu resursele mele limitate caut sa le adaug TVA.(fara "Taxa" mai mult "Valoare Adaugata") Ca reusesc sau nu asta este alta poveste. Sursa acestui articol este aici
Persoanele īn vārsta asimileaza mai bine informatiile noi daca le īnvata mai degraba printr-o metoda "dura" (īncercare/eroare) decāt printr-o metoda "usoara" (īntrebare urmata de raspunsul corect), potrivit unui studiu canadian publicat miercuri īn revista Psychology and Aging.
Specialistii de la Institutul de cercetari Rotman, de la centrul Baycrest despre conditia mintala a persoanelor īn vārsta, afiliat Universitatii din Toronto, au demonstrat pentru prima data faptul ca persoanele īn vārsta - mai precis creierul acestora - īnvata mai usor decāt persoanele tinere prin metoda īncercare/eroare.
Concluziile acestui studiu i-au surprins pe educatorii si medicii specializati īn recuperarea cognitiva. Studiul contrazice astfel o serie de articole publicate īn numeroase reviste stiintifice, potrivit carora comiterea de erori īn cursul procesului de īnvatare prejudiciaza memoria persoanelor īn vārsta, iar metoda pasiva "fara eroare", prin memorare, cu raspunsul corect furnizat celui care īnvata, este mai buna pentru creier.
"Literatura stiintifica a promovat īn mod traditional īnvatarea fara greseala pentru adultii īn vārsta. Totusi, studiul nostru a aratat ca, atunci cānd acestia studiaza o materie conceptuala, īn care ei pot sa stabileasca o relatie semnificativa īntre erorile lor si informatia corecta pe care trebuie sa o retina, erorile pot juca un rol cu adevarat pozitiv īn procesul de īnvatare", a declarat Andrée-Ann Cyr, principalul autor al studiului.
inapoi la insemnarea sursa 438 Paranoia
accesind acest link ajungeti in pagina home a blog-ului
|