ELCATE step 2


Continui presiunea cu "performanta" imprimanta TI855 asupra patronului

       Domnule patron,

      Cu  regret  constat ca trebuie sa deschid  un  "conflict  de munca"  ca  sa  folosesc un termen  foarte  vehiculat.  Vina  imi
apartine  in totalitate din cauza ca ma comport ca un  cumparator care  in mod normal o sa apara peste citeva generatii  iar  acuma
relatia vinzator-cumparator se considera identica cu hot-prost.

Sa fac putina istorie. Pe 19.01 cind am achitat  calculatorul cind mai aveati inca un "picior" de calculatoare identice.In timp ce stateam  de vorba cu dumneavoastra a sunat dl.Y ca sa va ceara sa retineti un calculator si pentru el. Pe 10.02 am cumparat de la dumneavoastra  o  placa de sunet si dl.X mi-a spus ca   scapa  de ultimele  patru  calculatoare pe care urmeaza ca sa le dea  la  o scoala.  Retin ca spunea ca mai ramine un singur calculator  care are placa de baza defecta din cauza ca  m-am interesat ce face cu HDD  respectiv. Cind am cumparat calculatorul acesta avea  partea de  video  de pe placa de baza defecta motiv pentru care  avea  o interfata video montata. Dl.X nu a reusit sa faca placa sa lucreze pe 256 culori din cauza ca nu avea driverul corespunzator si mi-a recomandat sa caut pe I-net. Cerind garantie pentru calculator tot dl.X  a  spus ca nu da si daca imi convine bine iar daca  nu,  nu trebuie  sa cumpar. Cerind chitanta fiscala  dumneavoastra  mi-ati spus ca nu puteti da din cauza ca este marfa de second-hand. Daca sunt puse la indoiala datele calendaristice aratate  de mine sa se verifice in evidenta contabila a firmei. Initial  nu  ma deranjat placa video pana nu am  inceput  sa lucrez  cu  un program care solicita grafica buna.  Atunci  mi-am amintit ca nu am luat ultimul calculator si probabil eu m-am ales cu acesta numai ca aveam mutra de fraier.
Din  punct  de vedere strict personal consider modul  cum  a procedat  firma  foarte  corect fiind  in  perioada  salbatica  a capitalismului  de  piata  in  care  cuvinte  ca   profesionalism competenta  corectitudine  nu isi au locul insa in  acelasi  timp consider  foarte firesc ca in calitate de consumator sa  uzez  de toate  posibilitatile ca sa imi apar interesele. In acest caz  nu vad dece o firma ar trebui sa faca apel la conceptul da "umanism socialist"sau la  conceptul biblic de "dragostea fata de aproapele tau" in momentul cind este strinsa cu usa.  
La protectia consumatorilor am aflat ca exista Hotarirea de guvern nr.394/96 din care rezulta urmatoarele:
-din punct de vedere al legii nu exista nici o  diferenta  intre marfuri noi si vechi cind sunt vindute de magazine sau firme.
-pentru  toate  bunurile  de  folosinta  indelungata   vinzatorul trebuie  sa  acorde garantie 12 luni  (calculatoare,  componente, periferice)
-vinzatorul este obligat sa asigure documentatie in limba romana
-amenda pentru vinzator este de numai 1 milion de lei
-protectia  consumatorilor se sezizeaza in baza reclamatiei  unui client
-la  reclamatii  facute  de diversi clienti isi  fac  datoria  si amendeaza din nou vinzatorul cu aceiasi suma modica Informatile aflate de mine pot fi verificate la telefon 413951 La  garda financiara m-am interesat daca trebuie sa  primesc chitanta  fiscala si povestind ce stiu de la firma despre  faptul ca  ati fost platiti de o firma din Bucuresti in calculatoare  in   loc  de  bani  motiv pentru care nu dati  chitanta  indivizii  au strigat in cor "evaziune fiscala" si am intrebat ce inseamna  iar in  cor  au raspuns "stabilirea pagubei,  dosar  penal,cazier  si recuperarea integrala a prejudiciului". Totodata mi-am dat  seama ca  respectivii  au  un  conplex  afectiv  de  frustare  datorita faptului  ca  se fac multe "inginerii financiare" si  nu  pot  sa aplice  legea din cauza diferitelor interese oculte si doresc  sa se  racoreasca aplicind legea la gainari marunti. Au tras  foarte mult de mine ca sa afle adresa firmei dumneavoastra dar eu ca  un client  fidel  nu am divulgat-o. Precizez ca informatile  mele  au fost obtinute de la salariatii firmei dumneavoastra din vina  mea intrucit nu le-am specificat ca au dreptul sa taca si tot ce spun poate fi folosit inpotriva lor. Informatile aflate de mine pot fi verificate la telefon 094872065 dar fiti atenti sa nu va desconspirati.
Eu am urmatoarele rugaminti:
-placa video cel putin la fel de buna ca cea de pe HP cu  drivere care sa functioneze pe 256 culori
-documentatie pentru placa de baza (stie dl.X unde sa gaseasca)
-certificat  de garantie pentru HP pentru 12 luni si din care  sa rezulte:
-aparatul este desigilat
-contine 16 Mg RAM
-in  caz  de defectare chiar partiala a placii  de  baza  se inlocuieste cu alta identica sau mai buna
Peste  11 luni eu o sa reclam faptul ca s-a  defectat  placa video si atunci va recuperati calculatorul (corpul delict) si imi dati unul obtinut in mod legal de firma.
Daca va grabiti puteti rezolva treaba asta si mai repede  eu nu am nimic impotriva.
Este  posibil  sa considerati rugamintile mele  aberante  si atunci o sa procedez in felul urmator:
-va reclam la protectia consumatorilor pe rind pentru cele sapte probleme cu tariful corespunzator (500000 lei/reclamatie)
-dau  anunt in ziar si ii gasesc pe ceilanti care au  luat de  la dumneavoatra diverse materiale.Vad cum ati mai gresit si le fac grafic  cum  sa depuna reclamatile la protectia consumatorilor.
Probabil o sa iasa o  corespondenta intre protectia consumatorilor si  dumneavoastra si  intre  dumneavoastra si banca. Din momentul  
acesta  situatia poate scapa de sub control ca sunt inplicati prea multi.
-ulterior  reclam treaba cu calculatoarele fara acte la  garda   financiara  sau  la  politia economica  vad eu care sunt mai simpatici si mai decisi.
Aveti  timp  cit  vreti  sa  va  ginditi  luni  depun  prima reclamatie.
P.S.  la niste oameni inteligenti materialul prezentat  de  mine ar fi dus la aprinderea unui LED

Inapoi la insemnarea sursa   338 ELCATE
Home

 

                                © 2009~2085 OSCII-Lab               Home    Popescu-Colibasi          Free counters!

click spre "negustori"