|
Continui presiunea cu "performanta" imprimanta TI855 asupra patronului
Domnule patron,
Cu regret constat ca trebuie sa deschid un "conflict de
munca" ca sa folosesc un termen foarte vehiculat. Vina imi
apartine in totalitate din cauza ca ma comport ca un cumparator
care in mod normal o sa apara peste citeva generatii iar acuma
relatia vinzator-cumparator se considera identica cu hot-prost.
Sa fac putina istorie. Pe 19.01 cind am achitat calculatorul
cind mai aveati inca un "picior" de calculatoare identice.In timp
ce stateam de vorba cu dumneavoastra a sunat dl.Y ca sa va ceara
sa retineti un calculator si pentru el. Pe 10.02 am cumparat de la
dumneavoastra o placa de sunet si dl.X mi-a spus ca scapa de
ultimele patru calculatoare pe care urmeaza ca sa le dea la o
scoala. Retin ca spunea ca mai ramine un singur calculator care
are placa de baza defecta din cauza ca m-am interesat ce face cu
HDD respectiv. Cind am cumparat calculatorul acesta avea partea
de video de pe placa de baza defecta motiv pentru care avea o
interfata video montata. Dl.X nu a reusit sa faca placa sa lucreze
pe 256 culori din cauza ca nu avea driverul corespunzator si mi-a
recomandat sa caut pe I-net. Cerind garantie pentru calculator tot
dl.X a spus ca nu da si daca imi convine bine iar daca nu, nu
trebuie sa cumpar. Cerind chitanta fiscala dumneavoastra mi-ati
spus ca nu puteti da din cauza ca este marfa de second-hand.
Daca sunt puse la indoiala datele calendaristice aratate de
mine sa se verifice in evidenta contabila a firmei.
Initial nu ma deranjat placa video pana nu am inceput sa
lucrez cu un program care solicita grafica buna. Atunci mi-am
amintit ca nu am luat ultimul calculator si probabil eu m-am ales
cu acesta numai ca aveam mutra de fraier.
Din punct de vedere strict personal consider modul cum a
procedat firma foarte corect fiind in perioada salbatica a
capitalismului de piata in care cuvinte ca profesionalism
competenta corectitudine nu isi au locul insa in acelasi timp
consider foarte firesc ca in calitate de consumator sa uzez de
toate posibilitatile ca sa imi apar interesele. In acest caz nu
vad dece o firma ar trebui sa faca apel la conceptul da "umanism
socialist"sau la conceptul biblic de "dragostea fata de
aproapele tau" in momentul cind este strinsa cu usa.
La protectia consumatorilor am aflat ca exista Hotarirea de
guvern nr.394/96 din care rezulta urmatoarele:
-din punct de vedere al legii nu exista nici o diferenta intre
marfuri noi si vechi cind sunt vindute de magazine sau firme.
-pentru toate bunurile de folosinta indelungata vinzatorul
trebuie sa acorde garantie 12 luni (calculatoare, componente,
periferice)
-vinzatorul este obligat sa asigure documentatie in limba romana
-amenda pentru vinzator este de numai 1 milion de lei
-protectia consumatorilor se sezizeaza in baza reclamatiei unui
client
-la reclamatii facute de diversi clienti isi fac datoria si
amendeaza din nou vinzatorul cu aceiasi suma modica
Informatile aflate de mine pot fi verificate la telefon 413951
La garda financiara m-am interesat daca trebuie sa primesc
chitanta fiscala si povestind ce stiu de la firma despre faptul
ca ati fost platiti de o firma din Bucuresti in calculatoare in
loc de bani motiv pentru care nu dati chitanta indivizii au
strigat in cor "evaziune fiscala" si am intrebat ce inseamna iar
in cor au raspuns "stabilirea pagubei, dosar penal,cazier si
recuperarea integrala a prejudiciului". Totodata mi-am dat seama
ca respectivii au un conplex afectiv de frustare datorita
faptului ca se fac multe "inginerii financiare" si nu pot sa
aplice legea din cauza diferitelor interese oculte si doresc sa
se racoreasca aplicind legea la gainari marunti. Au tras foarte
mult de mine ca sa afle adresa firmei dumneavoastra dar eu ca un
client fidel nu am divulgat-o. Precizez ca informatile mele au
fost obtinute de la salariatii firmei dumneavoastra din vina mea
intrucit nu le-am specificat ca au dreptul sa taca si tot ce spun
poate fi folosit inpotriva lor.
Informatile aflate de mine pot fi verificate la telefon 094872065
dar fiti atenti sa nu va desconspirati.
Eu am urmatoarele rugaminti:
-placa video cel putin la fel de buna ca cea de pe HP cu drivere
care sa functioneze pe 256 culori
-documentatie pentru placa de baza (stie dl.X unde sa gaseasca)
-certificat de garantie pentru HP pentru 12 luni si din care sa
rezulte:
-aparatul este desigilat
-contine 16 Mg RAM
-in caz de defectare chiar partiala a placii de baza se
inlocuieste cu alta identica sau mai buna
Peste 11 luni eu o sa reclam faptul ca s-a defectat placa
video si atunci va recuperati calculatorul (corpul delict) si imi
dati unul obtinut in mod legal de firma.
Daca va grabiti puteti rezolva treaba asta si mai repede eu
nu am nimic impotriva.
Este posibil sa considerati rugamintile mele aberante si
atunci o sa procedez in felul urmator:
-va reclam la protectia consumatorilor pe rind pentru cele sapte
probleme cu tariful corespunzator (500000 lei/reclamatie)
-dau anunt in ziar si ii gasesc pe ceilanti care au luat de la
dumneavoatra diverse materiale.Vad cum ati mai gresit si le fac
grafic cum sa depuna reclamatile la protectia consumatorilor.
Probabil o sa iasa o corespondenta intre protectia consumatorilor
si dumneavoastra si intre dumneavoastra si banca. Din momentul
acesta situatia poate scapa de sub control ca sunt inplicati prea
multi.
-ulterior reclam treaba cu calculatoarele fara acte la garda
financiara sau la politia economica vad eu care sunt mai simpatici
si mai decisi.
Aveti timp cit vreti sa va ginditi luni depun prima
reclamatie.
P.S. la niste oameni inteligenti materialul prezentat de mine
ar fi dus la aprinderea unui LED
Inapoi la insemnarea sursa
338 ELCATE
| |