114 pcd vs cic


 

P.C.D v.s. C.I.C. Actul 2-scena 1

     Ma uitam la televizor cum a "explodat" natiunea in urma unui filmulet cu maltratarea unei pisici.Promt si la obiect toti oamenii de bine au reactionat scandalizati de tragedia pisicii.Imi pare rau ca nu am reusit sa-o prind pe Cristina Topescu care fiind o iubitoare de animale si foarte "mamoasa" traieste cu adevarat situatia.Asta imi aduce aminte de alta situatie petrecuta in care o doamna a luat legatura cu americanii ca sa mute animalele de la gradina zoologica din Belgrad inainte de bombardamente ca sa nu fie supuse la stres.Doamna a reactionat foarte normal avind grije de animale si nu isi punea normal problema sa se intrebe cine are grije si de "animalele" cu doua picioare care formau comitetul de primire a americanilor.Din cauza ca de 300 ani nu ii mai cazusera bombe in cap uitase ca problema aceasta "streseaza" animalele in general indiferent de numarul de picioare.Americanii fiind in aceiasi situatie probabil au dat curs rugamintii fara sa sezizeze situatia.Sa ma intorc insa la pisica este normal ca aceasta sa aiba drepturi si sa fie respectate insa atunci ma consider discriminat si devin invidios ca din 19.04.2007 ma lupt sa obtin un raspuns coerent din partea unor functionari.Pentru asta am facut patru cereri am asteptat cu rabdare ca sa se implineasca ciclul de "fertilitate" pentru primirea raspunsului si rezultatul este ca inainte eram bou si acuma sunt vaca.Functionarii aplica o tactica care era numita de tatal meu ca "plictisirea adversarului" si de multe ori are efectul scontat adica te lasi pagubas.Ar fi bine daca demersul meu ar fi sprijinit putin ca totusi si eu am niste drepturi in calitate de animal.
     Ghinionul lor este ca fiind nebun cu diploma in regula (numai asa am putut scapa de armata) nu ma opresc si trec la urmatorul "level" asa ca am trimis la CIC <cic@brasovcity.ro> trei mail-uri pe 21-09-2007 la care in corpul lor sintetizat era textul: Rog scoateti pe "hirtie" fisierul anexat (termen.doc) (serv_informatic.doc) si (cercetare.doc) si-l lansati in "fluxul tehnologic".Rog ca in plicul de raspuns sa puneti si o copie cu documentele trimise. Asa poate CIC o sa vada ce am cerut si ce am primit.Regret anticipat disonfortul creat insa ar trebui sa se tina cont de disonfortul pe care il am eu ca urmare a felului cum sunt tratat cu toate ca am titlul nobiliar de "Stimate .." De fapt eram preocupat numai de documentul cu titlul "cercetare" insa cind tragi rafale atunci trebuie sa fie cel putin trei cartuse asa ca am mai reluat si probleme mai vechi.Promt in spiritul clasic de profesionist am primit "deja" in 27-09-2007 urmatorul raspuns:"Stimate Domnule Popescu Colibasi, Nu va putem
confirma/infirma deocamdata primirea mail-urilor pe adresa cic@brasovcity.ro deoarece in ultimile zile, din motive tehnice, acest cont a fost indisponibil. Imediat ce problema tehnica va fi rezolvata vom putea comunica informatia solicitata."
     Intelegind suprasolicitarea si stresul serviciului informatic care are prioritara armonizarea cu UE si nu "siciielile" unui pensionar am dat o mina de ajutor trimitind pe singurul canal care functioneaza urmatorul txt:
"Salut! ca sa va sprijin pentru depasirea "motivelor tehnice" urmati linkurile si descarcati reclamatile:
http://www.weblog.ro/usercontent/7861/CIC/bust.doc
http://www.weblog.ro/usercontent/7861/CIC/cercetare.doc
http://www.weblog.ro/usercontent/7861/CIC/serv_informatic.doc
http://www.weblog.ro/usercontent/7861/CIC/termen.doc
Rog confirmati daca au ajuns cu bine,au intrat pe "fluxul tehnologic" si ce numar au primit.
Daca nici asa nu merge le aduc personal insa atunci doresc sa-mi fie decontat biletul de trolebuz si ora pierduta" Promt in spiritul clasic de profesionist am primit "deja" in 03-10-2007 urmatorul raspuns:"Stimate... , Documentele dvs. au fost descarcate bust.doc - 74842/2007; cercetare.doc - 74830/2007; serv_informatic.doc - 74837/2007; termen.doc - 74824/2007. Toate documentele cu numerele de mai sus au ca data de intrare 3 oct. 2007.
     In concluzie am reusit "performanta" cu sprijinul functionarilor sa trimit "loco" pe 21 septembrie reclamatiile si "deja" pe 3 oct. 2007 acestea sa intre pe "fluxul tehnologic".Logic acuma trebuia sa astept sa se indeplineasca "ciclul de fertilitate" ca sa primesc raspunsurile.
     Pana se face ciclul sa explic putin ce doresc, originalale se pot vedea la linkurile prezentate mai sus.
1.Bust.doc
Era vorba de o cerere inregistrata sub numarul 61.424 din 15 August 2007 la care am primit urmatorul raspuns:
" Cererea dvs. a fost remisa Directiei de Sport pentru a fi analizata si rezolvata, dupa caz. Contacte utile,
telefon - 0268 471 615". Am fost deranjat ca respectivii nu au considerat necesar sa raspunda "dupa caz" si mai imi dau si numarul de telefon ca sa insist eu ca si cind cer o "butelie".Prin cererea respectiva dadeam o informatie si nu solicitam nimic.Ca sa nu fie dubii o redau in continuare:
"Stimate domnule Primar,
     Stiu ca sunteti implicat in renovarea salii sportului din Brasov.Va informez ca la muzeul olimpic din localitate este un bust al profesorului Dumitru Popescu Colibasi.
Bustul este realizat de sculptorul Artur Hoffman din Ploiesti.Acesta are mai multe sculpturi in muzeele din Ploiesti si a fost si prieten cu tatal meu.
Poate gasiti un loc la intrarea in sala sporturilor unde sa plasati bustul
Solicit sa ma informati si pe mine de decizia pe care o luati.
Va multumesc pentru solicitudine,".

     Din punct de vedere a tatalui meu ii este indiferent cum este analizata sau rezolvata problema, pot sa spun ca il lasa chiar rece.Din punctul meu de vedere pozitia lui imi este foarte clara in minte cu sau fara bust la Sala Sporturilor insa am considerat normal sa fac acest demers in memoria lui de fapt din acest motiv am trimis o scrisoare ptr.domnul Dan Vintila ,ziarului Monitorul referitor la Sala Sporturilor ca o slaba si tardiva compensare pentru un om care a trebuit sa-si puna cenuse in cap ca sa poata fi lasat sa antreneze dupa cum se vede din "jalba" urmatoare C A T R E

2.cercetare.doc
Aici incep sa pregatesc supa de "gaina" si fac focul mic asa prezint mai jos reteta:
"Stimate domnule Primar,
     Fac acest demers in baza ORD. nr.27 din 30 ianuarie 2002 art.2 si solicit conform art.4 sa dispuneti:
"masuri de cercetare si analiza detaliata a tuturor aspectelor sesizate."
     Rog dispuneti sa se cerceteze cine se face vinovat ca la cererea mea Nr.53353 data 11.iul.2007 prin care o acuzam pe Ene Alina ca minte si ceream textual:" Domnule primar solicit ca sa cereti doamnei Claudia Dragomir sa delege alt functionar sa se ocupe de aceasta problema intrucit Ene Alina judeca cu "inima" nu in baza legii." raspunsul primit sub numarul S/61007/14.08.2007 a fost intocmit chiar de Ene Alina .
Normal ma intereseaza si sanctiunile primite de cei vinovati de repartizarea documentului si de "realizatorul" raspunsului
Va multumesc pentru solicitudine,"

3.serv_informatic.doc
     Cu serviciul acesta am o problema deosebita, eu provin din "ascendentii" lor.Este drept ca atunci cind am terminat eu studiile nu aparuse termenul I.T. si asta nu din vina mea asa ca ne numeam banal "transmisionisti" calitate in care am activat 30 de ani, stiam si acceptam ca fac parte dintr-o arma de "sluga" sau spus elegant de deservire si facem tot ce depindea de mine ca "pifanii","gusterii" si "bombistii" sa aiba legaturi si de aceea nu inteleg lipsa lor de reactie mai ales ca este sarcina din fisa postului.Ca sa intre in viteza am trimis:
"Stimate domnule Primar,
     Fac acest demers in baza ORD. nr.27 din 30 ianuarie 2002 art.2 si solicit conform art.4 sa dispuneti:
"masuri de cercetare si analiza detaliata a tuturor aspectelor sesizate."
     Rog interveniti pe linga Serviciul informatic sa respecte ce este prevazut in "Descriere activitate" respectiv "Asistenta tehnica acordata celorlalte compartimente din Primarie"
     In repetate rinduri CIC 15 mi-a comunicat :" Aspectele semnalate de dvs. au fost remise Serviciului Informatic pentru a fi analizate." Ma refer la cererile 2106,2126 si 2196 prin care repetam aceiasi solicitare:" Detalii:      
-dati va rog la serviciul informatic spre "studiu" adresele: pcdan@rdslink.ro ; pcdan1@rdslink.ro si dan@popescu-colibasi.go.ro sa verifice ce se intimpla ca este infundata teava.
-eventual sa analizeze daca nu se poate ca primaria sa-si faca un cont de mail si pe @rdslink.ro ca nu sunt singurul cetatean al Brasovului in aceasta situatie.
-urmariti va rog sa si faca ceva "

     Cu gindirea mea de pensionar nu inteleg ce fac din cauza ca nu trebuia sa-si miste nici fundul era suficent sa dea citeva mail-uri si sa lamurea problema.Daca serverul de mail @brasovcity.ro are "greturi" cu serverul @rdslink.ro banuiesc ca este o "rica" balcanica puteau sa faca o adresa provizorie pe @yahoo.com si prin aceasta imi trimeteau si raspunsurile totodata se lamureau unde este pisica moarta.Cu toate ca nu sunt platit sa gindesc de fapt ca si ei am sugerat ca "onor" primaria sa-si faca un cont pe @rdslink.ro mai ales ca cetatenii datorita carora exista primaria sunt "consumatori" captivi la RDS si ar fi logic si normal ca primaria sa urmeze cetatenii nu invers indiferent de rica intre ISP-isti. Pentru asta nu era nevoie de aprobare UE nici de rectificare bugetara era suficient ca cineva sa se preocupe.

4.termen.doc
     Imi continui "munca" de scolarizare asa ca am trimis si ce este mai jos:
"Stimate domnule Primar,
     Fac acest demers in baza ORD. nr.27 din 30 ianuarie 2002 art.2 si solicit conform art.4 sa dispuneti:
"masuri de cercetare si analiza detaliata a tuturor aspectelor sesizate."
     Rog dispuneti ca functionarii implicati in rezolvarea petitilor conform Ord.27 sa intelega ca , conform prevederilor "Art. 8. - (1) Autoritatile si institutiile publice sesizate au obligatia sa comunice petitionarului, in termen de 30 de zile de la data inregistrarii petitiei, raspunsul " nu trebuie inteles ca obligatia se refera "la termen de 30 de zile" si nu are nici un fel de legatura cu ciclul de fertilitate.
     Logic termenul este determinat de volumul de lucru si complexitatea problemei ridicate,neinsemnind implicit 30 de zile. Eventual in raspuns sa fie data si justificarea timpului consumat pe circuit. Caz particular la mine este ca sunt presat putin de timp am "numai" 62 de ani si cred ca o sa am greutati sa continui dialogul de la Cimitirul Municipal.
     O sa-mi dau seama daca am fost inteles de "viteza" raspunsului primit prin posta din cauza ca aceasta petitie nu presupune:" cercetare si analiza detaliata a tuturor aspectelor sesizate."
Va multumesc pentru solicitudine,"

     Se observa "finetea" cu care tot repet ca eu am o baza legala ca poate pricep si ei ce este "aia" si ce presupune sau cum spunea tatal meu "taranul" bat saua ca sa priceapa iapa.Sunt convins ca daca situatia era pe "invers" in sensul ca eu nu respectam un articol dintr-o lege si era afectata primaria imi bagau articolul respectiv pe git si treceau la executare silita.

Off topic
     sunt oarecum surprins de numarul mare de vizitatori care au regim de "Big Brother", banuiesc ca este acelasi motiv pentru care DDTv are audienta.In "live" fara trucaje poti sa vezi cum se dau unii cu capul de pereti.

P.S. 1 Ca sa scap de reactile cititorilor cu nivel de gindire DEX: "...va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin si mi le asum,..."

P.S.2 de fapt eu sunt foarte atent la sintaxa cind sunt in linia de comada dind comenzi dos sau linux ca "boul" de calculator nu este in stare sa priceapa ca atunci cind am tastat "virgula" de fapt ma gindeam la "punct" insa am pretentia la oamenii care si inteleg ce citesc sa faca aceste corectii mental si de aici apare neglijenta mea.

       Insemnari =114  Vizitatori =21676   lived days =22669

 


Home Popescu-Colibasi


click spre "negustori"