086 non-euro vs. Euro 4


 


A.S.  Pagina de Index nu mai o actualizez momentan insa stocat la popescu-colibasi.go.ro exista ceva similar si mai bine pus la punct (dupa mine)  unde sunt insemnarile in ordine cronologica si va puteti lamurii ce "ciorba" se gateste pe acest blog.

     Insemnarea de ieri (Sindromul Stockolm) a provocat insomnie altei pasarele sau fluturas asa ca iarasi am de scris ceva.Citeam undeva ca intr-un orasel din Elvetia municipalitatea a ajuns la concluzia ca nu mai are ce face cu taxele locale si a invitat contribuabili sa se prezinte pentru restituirea lor. Actiunea nu a avut succes asa ca au fost obligati sa le returneze prin posta. Banuiesc ca platitorul de taxe nu a considerat necesar sa-si miste fundul pentru suma respectiva. La noi inainte unui asemenea anunt ar trebui fortificata primaria si cerut sa intre in stare de alerta trupele de interventie. De aceea consider ca este necesar ca inainte de a aplica diverse standarde foarte normale in UE sa se analizeze problema mai in detaliu

     Taxa de prima inmatriculare este corecta daca ne referim la poluare insa eu afirm ca Dacia mea din 1976 se incadreaza in acest domeniu la standardele Euro5 si nu o sa aiba probleme nici cu Euro6 care este inca in proiect. Explicatia este simpla in ultimele sase luni nu a fost pornit motorul. Acest "amanunt" a fost uitat sa se tina cont de unitatea de timp. O varianta de rezolvare ar fi ca atunci cind inamtriculezi orcare masina sa se masoare "poluarea" si sa se sigileze kilometrajul peste un an se repeta operatiunea si daca esti sub normele Euro 4 platesti iar daca esti peste primesti un bonus. Acuma mai apare un aspect aceste taxe (pentru protejarea mediului) ajung in buget si se folosesc dupa cum dicteaza muschii guvernantilor. Mijlocul de depoluare cel mai ieftin sunt copacii asa ca normal cind achiti taxa ar fi sa fi informat citi copaci se planteaza si anual sa se anunte ce suprafata a fost inpadurita. In timp aceste taxe sa te transforme in actionar (padurar) urmind ca atunci cind padurea ajunge la maturitate sa primesti si profit.Utopie curata.

      Normal nu ma astept ca Calin Popescu Ta(riceanu care a absolvit numai Institutul de Inginerie Civila sa poata face asemenea rationamente insa parca ar trebui. Am inceput sa incerc sa devin mai concret ca sa nu patesc sa fiu apostrofat ca domnul Paler ca dau din gura in schimb nu sunt in stare sa sugerez solutii.

     

  

P.S. Ramin valabile cele care sunt definite la   A.S.-P.S.   

  Insemnari=86  Vizitatori=11153  lived days=22476  days D.P.=xxx.x

      Datorita dumneavoastra din cele 39.1097 bloguri existente pe   Weblog.ro   ma "invirt" fara efort in jurul pozitiei 412 in TOP .

 


        pot fi contactat prin E-mail                      Home Popescu-Colibasi  


click spre "negustori"